Aviseringar
Rensa alla

Seriöst hjälp.


Ämnesstartare

Tycker att de hära är jätte jobbigt. Men jag tycker att de är så konstigt att säga att man inte är bi. Eller att man bara kan träffa killar eller tjejer ändast. Jag fattar inte varför om man kan träffa båda så är väl de bättre? Då har man ju störe chans att träffa nåfon som man vill vara med. Men om man säger att man är bi så säger folk men va då du kan ju inte vara bi om du inte har tästat? Uräkta vadå? Då kan man ju inte vara hetrosexuell om man är oskuld i sånna fal eller vadå? Jag tycker bara att de ät jätte konstigt. Men jag är 13 snart 14 år och jag vet inte pm jag är bi eller så men eftersom att jag är lite rädd för hur världen kan vara o så. Så vet jag inte hur jag ska göra. Jag vet inte om jag är bi eller hetro. Men jag tycker som sagt att de är konstigt o säga att man inte är bi men jag har aldrig varit speciellt förtuttad i någon tjej men åh. Tycker bara att de känns konsigt. [chocked]

Ursäkta mina stavfel men jag är dis... dys.... dysk..... I can´t slepp. [tard]


   
Citera

man behöver inte sätta etiketter på allt. strunta i titlarna bi, homo, hetero och gå efter magkänslan bara [y]


   
SvaraCitera

The_joker:

man kan träffa båda så är väl de bättre?

Du är grym! [love]


   
SvaraCitera

HIMLA härligt du är!

Jag tycker inte du borde vara rädd för världen. 🙂 Var dig själv!! Grejen med kärlek är att du kommer aldrig bli kär i/attraherad av den du tror att du kommer bli, så det är nästan meningslöst att försöka bestämma det nu. Huvudsaken är att du är öppen för vad livet kan tyckas ge dig. Sätt inte några begränsningar på kärleken. <3

peace!


   
SvaraCitera

The_joker:

Men jag är 13 snart 14 år och jag vet inte pm jag är bi

Visste inte jag heller när jag var 13, men det visar sig så småningom. Krävs nog lite exprimenterande innan man märker vad man verkligen gillar.


   
SvaraCitera
Mp123

   
SvaraCitera