Aviseringar
Rensa alla

seriöst jätteproblem


Verkar ha sina dåliga sidor med att vara snygg också. 

Inget jag har erfarenheter av.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Bli inte osams då! Blir ni det får ni skaka av er det efteråt. Du kan inte oroa dig för vad som kanske kan hända, händer det så är det som det är. Men ni är människor, skulle ni bli lite oense nån gång, big deal sånt stärker ändå relationer bara man når en lösning. 

fast jag är typ rädd för att jobba på sammaställe som henne då jag har så mktpsykiska problem och inte vill att hon ska få skit för att hon talat gott om mig. jag vet att det KAN komma en dag jag inte pallarjobba pga alldeles förmkt ångest liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

merixè:
Verkar ha sina dåliga sidor med att vara snygg också. 

Inget jag har erfarenheter av.  

vet inte om jag är snygg eller om det bara är dålig tillgång på bra knullmaterial i små orter så även de osnygga blir raggade på


   
SvaraCitera

elverpigen: fast jag är typ rädd för att jobba på sammaställe som henne då jag har så mktpsykiska problem och inte vill att hon ska få skit för att hon talat gott om mig. jag vet att det KAN komma en dag jag inte pallarjobba pga alldeles förmkt ångest liksom.

Då ska du väl ändå prata med en psykolog om dessa problem först?


   
SvaraCitera

elverpigen:

vet inte om jag är snygg eller om det bara är dålig tillgång på bra knullmaterial i små orter så även de osnygga blir raggade på

åh tro mig, jag kommer från ett mindre ställe än dig och jag är helt oknullbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Då ska du väl ändå prata med en psykolog om dessa problem först?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Då ska du väl ändå prata med en psykolog om dessa problem först?

jag gör det men saknar ju i princip behandling- och vårdmöjligheter pga bristande resurser.

merixè:

åh tro mig, jag kommer från ett mindre ställe än dig och jag är helt oknullbar

är man av manligt kön med dåligt självförtroende minskar ju chanserna tyvärr.


   
SvaraCitera

Skaffa samma jobb som mig Blink


   
SvaraCitera
JakkeF

Är problemet att du inte kan gå dit och handla?


   
SvaraCitera

elverpigen: jag gör det men saknar ju i princip behandling- och vårdmöjligheter pga bristande resurser.

Annars får du ju försöka och sen bara hoppas på att folk "glömmer" med tiden. Du får liksom motbevisa och komma över dessa hindren!


   
SvaraCitera

Är bara realist. Med en gnutta humor Rullar ögonen

Nädå, jag ser helt okej ut... för att vara boråsare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Skaffa samma jobb som mig Blink

true, måste ha ngn sorts startkapital bara va? 😉

JakkeF:
Är problemet att du inte kan gå dit och handla?

problemet är att jag svälter pga för awkward att handla

Knegaren:

Annars får du ju försöka och sen bara hoppas på att folk "glömmer" med tiden. Du får liksom motbevisa och komma över dessa hindren!

pratade med psykoterapeut om oron för att kunna sköta jobb när jag mårsom jag gör, enligt henne är det orimligt att tänka att jag ska ha ett jobb med mer än 2 h schemalagt per dag till en början, och det låter ju rimligt men hur fan skaffar man såntjobb? känns inte riktigt som ett toppensätt attfå jobb "hej, söker jobb hos er men bara nån timme omdagen för jag är psykiskt sjuk och pallar inte krav från omvärlden, funkar d lr?? :)))) "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JakkeF:
Är problemet att du inte kan gå dit och handla?

problemet är även att vissa där är socialt inkompetenta och inte kan väva in sinraggning i normaltsocialt beteende utan kör på "du är snygg"
"du ser JÄTTEBRA ut" och DU ÄR JÄTTEJÄTTEJÄTTESÖT JUUUUUU helt random och det gör mig fett obekväm, hur fan bemöter jagdetliksom:))


   
SvaraCitera

Klä ut dig med peruk och solglasögon kanske.


   
SvaraCitera

elverpigen: true, måste ha ngn sorts startkapital bara va? 😉

Nja man behöver inte ha så mycket.


   
SvaraCitera