Aviseringar
Rensa alla

Seriöst, va fan?!


Ämnesstartare

i slutet av maj satt jag och min polare i hans källare och chillade. Hans tjej kom förbi och hade sin vän med sig. Jag blev fast, och berättade detta för min vän som berättade för sin tjej.

Tydligen gillade denna tjej mig också, dock skulle hon till spanien i en vecka. Men vi skickade några sms till varandra innan hon åkte.

efter att hon kom hem träffades vi en gång till alla fyra vid ett ställe utomhus, men jag var sjukt trött och stel, och det klickade inte :/
en vecka senare, efter skolavslutningen (jag slutade 9an, hon 8an) skulle hon på konfirmationsläger. dagen efter att hon kom hem åkte jag och min familj på resa i tre veckor, och nu när jag kom hem för snart en vecka sen åkte hon iväg till frankrike i tre veckor till.

Om ni tycker att detta var en lite meningslös post så wathever, men jag kände mig nu tvungen att skriva av mig min frustration... vet fan inte va jag ska göra längre, då tjejen vill lära känna mig bättre innan nåt händer. jag menar, när sommaren e slut blir det ju inte så jäkla enkelt med start på gymnasium och allt...

folk, vad är oddsen för detta händelseförlopp egentligen? :'P


   
Citera
Ämnesstartare

Fender_meddle94:

folk, vad är oddsen för detta händelseförlopp egentligen?

Ja så är det ibland. Sluta res iväg då och umgås med tjejen istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju pajasar som åker iväg till japan 1 år nuförtiden bara för de ser på anime. En idiotisk trend så var glad att hon inte gjorde så.


   
SvaraCitera

prata med människan då hur svårt kan det vara


   
SvaraCitera

Man kan väl kommunicera utan att vara en cm ifrån varandra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommunicera genom internet..

Facebook, msn, Twitter och blah blah blah,

Finns så mycket man kan använda för att kommunicera..

Finns telefon oxå..[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Finns ju pajasar som åker iväg till japan 1 år nuförtiden bara för de ser på anime. En idiotisk trend så var glad att hon inte gjorde så.

Haha, jag har lust att fara till Japan el. Kina ett år, men vågar inte göra det bara för att jag är rädd att folk ska tro att jag är wapanes och tittar på animé.


   
SvaraCitera

Bakey:

Haha, jag har lust att fara till Japan el. Kina ett år, men vågar inte göra det bara för att jag är rädd att folk ska tro att jag är wapanes och tittar på animé.


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

(jag slutade 9an, hon 8an)

Mogna tjejer FTW!

Vi snackar 28+ [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får väl bara vända tills ni båda två är hemma och har tid. Och då kan ni ju alltid lära känna varandra bättre.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Finns ju pajasar som åker iväg till japan 1 år nuförtiden bara för de ser på anime. En idiotisk trend så var glad att hon inte gjorde så.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

The Box:

Finns ju pajasar som åker iväg till japan 1 år nuförtiden bara för de ser på anime. En idiotisk trend så var glad att hon inte gjorde så.

Bara bra att folk gör sånt, mindre risk att träffa en idiot i Sverige då.


   
SvaraCitera

Resultat:

Bara bra att folk gör sånt, mindre risk att träffa en idiot i Sverige då.

[bigsmile] smart sagt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppiggande svar i alla fall xD tack allihop


   
SvaraCitera