Aviseringar
Rensa alla

seriositet


Ämnesstartare

vad tror ni, det finns olika grader av hur seriös man kan vara 1, 2, 3 osv. vad tror ni är bäst.. vet folk när man btytar grad? alltså vet man när man brr sig? hur enkelt är det egentligen och vad betyder det? det finns alltså olika nivåer och en nivå, källarn, då är det bnara rappakalja, men annars så finns det olika grader.. man kan ha olika perspektiv, synsätt och religioner fför allt att det man ska göra blir så enkelt som möjligt med avkastning
vad tror ni? är det kul att inte vruy sig bara kasta ut ord? tror ni att folk förstår? och vad är syftet?
låg på kanske en tvåa nu
ligger på trettio ibland är roligt att byta lite:)


   
Citera
Ämnesstartare

r d verkligen du????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattrar inte +?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror ju på situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

r d verkligen du????

ligger inbäddate att man bytter personlighehet i olika grader av seriositet. Fakutm är att man kan göra precis hur man vill om man lyckas hitta den grad av variation som passar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahah.. är du full[confused]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

ligger inbäddate att man bytter personlighehet i olika grader av seriositet. Fakutm är att man kan göra precis hur man vill om man lyckas hitta den grad av variation som passar

d där håller ja me om te hundar percent iaf kan du veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

hahahahah.. är du full[confused]?

DU kan vara full, jag kan vararr snigg[wink][wink][crazy][crazy]

Libertad:

d där håller ja me om te hundar percent iaf kan du veta

Kan visste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

DU kan vara full, jag kan vararr snigg

hahahah... jag KAN vara full för jag fattade ingenting av vad du skrev[party][bigcheers][shake] süpersnigg[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

hahahah... jag KAN vara full för jag fattade ingenting av vad du skrev[party][bigcheers][shake] süpersnigg[y]

din öga ser ut genom ett öga, det är snyggt tkr jag, ja d
ligger på en 1a nu ksnmsk
du förstår väl att det är ett metafysiskt bollspel vi pratar om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner mig mest som mig själv när jag är på nivå 1

men detta förutsätter att jag kanske har max sällskap av 1 person som jag kan bolla idéer med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

din öga ser ut genom ett öga, det är snyggt tkr jag, ja d
ligger på en 1a nu ksnmsk

hahahahahha...[confused][cheers]

Infraröd:

du förstår väl att det är ett metafysiskt bollspel vi pratar om?

[chocked][tard] hmm...? vaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

jag känner mig mest som mig själv när jag är på nivå 1

det där var rätt djupt när jag tänkte efter, för det är faktiskt så, man gör det som är minst jobbigt och i princip bara skriver det man tänker vilket blir skäönt på något sött jag tror attd ufattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

det där var rätt djupt när jag tänkte efter, för det är faktiskt så, man gör det som är minst jobbigt och i princip bara skriver det man tänker vilket blir skäönt på något sött jag tror attd ufattar

jo jag tror att när man är på nivå 1 så är den primitiva och mest okonstlade delen på kopplad. de anddra nivåerna är bara ett resultat av ens bildningsnivå som har blivit skapad av miljön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

jo jag tror att när man är på nivå 1 så är den primitiva och mest okonstlade delen på kopplad. de anddra nivåerna är bara ett resultat av ens bildningsnivå som har blivit skapad av miljön

jag tror att det är sant


   
SvaraCitera