Aviseringar
Rensa alla

service att designa era avatarer


reben

ge mig bild

rånar din "Studio"
*e beväpnad med kniv*

"UPP ME HÄNDERNA" vrålar jag "TILLVERKA BILD!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
tror inte det går du har annan stil

har tillgång till olika redskap och tekniker. allt för att kunden ska bli tillfredsställd och känna att det är en gedigen tjänst som man gärna skulle rekommendera till någon annan. helst inte komma tillbaka själv för då har jag misslyckats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
ge mig bild

rånar din "Studio"
*e beväpnad med kniv*

"UPP ME HÄNDERNA" vrålar jag "TILLVERKA BILD!!!"

ärligt talat så har jag gjort den avataren som du redan har. det kan vara ett smakprov på design. kompositionen är bra och det finns ett flyt och ett driv i bilden, samtidigt som den väcker frågor. så jag är nöjd med det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STOPP OCH BELÄGG

är polis

upp med händerna reben, skriker jag


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:

där har du en känsla som jag tror att du kan uppskatta

manx.jpg

Det är nått med mössan/hjälmen samt västen som inte går hem. Bra färger dock.
Ser att du har fått fler kunder så jag kan titta lite på utbudet ifall du har mycket att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

har tillgång till olika redskap och tekniker. allt för att kunden ska bli tillfredsställd och känna att det är en gedigen tjänst som man gärna skulle rekommendera till någon annan. helst inte komma tillbaka själv för då har jag misslyckats.

du vill väl sätta din egen Prägel på ändå så flk fatta du gjort den och bli känd!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
STOPP OCH BELÄGG

är polis

upp med händerna reben, skriker jag

tack så mycket för att du sköter det här och skickar iväg den här kriminella personen från min butik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Det är nått med mössan/hjälmen samt västen som inte går hem. Bra färger dock.
Ser att du har fått fler kunder så jag kan titta lite på utbudet ifall du har mycket att göra.

det här är ett allvarligt nederlag att första beställaren har visat sig underkänna min service. 

amsi:

du vill väl sätta din egen Prägel på ändå så flk fatta du gjort den och bli känd!!

nej, jag är intresserad av ett gott hantverk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk påd plus mode här akta Er för amsi Mod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

det här är ett allvarligt nederlag att första beställaren har visat sig underkänna min service. 

nej, jag är intresserad av ett gott hantverk.

ok försök är idel öga


   
SvaraCitera

*Står vid soffgruppen i hörnet av rummet och hör de andra kundernas ignorans och okunskap.... suckar högt. *


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom precis på d uttrycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ok försök är idel öga

kan du bläddra igenom böckerna och hitta en stil som passar just dig


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill: det här är ett allvarligt nederlag att första beställaren har visat sig underkänna min service.

Det är väl nu din service verkliga ansikte visar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
*Står vid soffgruppen i hörnet av rummet och hör de andra kundernas ignorans och okunskap.... suckar högt. *

om du är färdig så kan du gå


   
SvaraCitera