Aviseringar
Rensa alla

Sex. Ångest.


Ämnesstartare

Hejsan! Jag är 15 år och har inte haft sex. Jag har haft många pojkvänner, men bara ett seriöst förhållande. Det längsta jag har gått är hångel. Nästan alla mina gamla kompisar har förlorat oskulden. 
Det jag får ångest över är att jag säkert inte kommer ha sex innan jag är 17 år, och jag är rädd att killen inte kommer få in den :/


   
Citera
Jim
 Jim

Är 18 och inte haft det ännu och ingen tjej har varit ihop med mig mer än typ halv vecka eller kortare


   
SvaraCitera

Alla förlorar inte oskulden vid 15 års ålder många 17 åringar är fortfarande oskuld 


   
SvaraCitera
Jim
 Jim

Skåneärbäst:
Alla förlorar inte oskulden vid 15 års ålder många 17 åringar är fortfarande oskuld 

Skåneärbäst:
Alla förlorar inte oskulden vid 15 års ålder många 17 åringar är fortfarande oskuld 

Det är sant


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Kommer aldrig att tappa oskulden... Man tappar inte oskulden när man är gay :'(


   
SvaraCitera

SAAB:
Kommer aldrig att tappa oskulden... Man tappar inte oskulden när man är gay :'(

Jag lyckades göra det men jag är lesbisk


   
SvaraCitera

SAAB:
Kommer aldrig att tappa oskulden... Man tappar inte oskulden när man är gay :'(

Jag är ledig 😉 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Sex är inte så märkvärdigt egentligen. Känn inte ångest och sedan skynda med det hela, för då kan det bli helt fel och då får du istället ångest för något du inte kan ändra eftersom det redan är gjort. 

Skaffa dig en pojkvän eller KK som du känner dig trygg med. 


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

LimeTheFox:

Jag är ledig 😉 

Uppsala är för långt bort 🙁


   
SvaraCitera
major

Varför stressa? Det händer när det händer.


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
Hejsan! Jag är 15 år och har inte haft sex. Jag har haft många pojkvänner, men bara ett seriöst förhållande. Det längsta jag har gått är hångel. Nästan alla mina gamla kompisar har förlorat oskulden. 
Det jag får ångest över är att jag säkert inte kommer ha sex innan jag är 17 år, och jag är rädd att killen inte kommer få in den :/

Varför skulle han inte få in den..?


   
SvaraCitera

SAAB:

Uppsala är för långt bort 🙁

bor I Stockholm... hahaha


   
SvaraCitera

Försök att inte känna ångest, stress och press! Jag tillexempel är äldre än du och jag är fortfarande oskuld, inget fel med det. Absolut inget måste att ligga med någon innan man är 17 (eller någon annan bestämd ålder heller för den delen). Försök tänka att det händer när det händer helt enkelt. Kram <3


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:
Försök att inte känna ångest, stress och press! Jag tillexempel är äldre än du och jag är fortfarande oskuld, inget fel med det. Absolut inget måste att ligga med någon innan man blir 17. Försök tänka att det händer när det händer helt helt enkelt. Kram <3


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

LimeTheFox:

bor I Stockholm... hahaha

Ännu längre bort...


   
SvaraCitera