Aviseringar
Rensa alla

Sex. Ångest.


Har sagt det förut, jag är 21år och oskuld och har inte heller gjort mer än hånglat.

Jag menar det är ju ingen jävla tävling precis och man blir ju ingen sämre människa för att man inte har haft sex. De flesta som har sex för första gången har ett sex som inte är på lika villkor så för tjejens del har hon det inte skönt, bättre vänta några år och träffa nån vettig människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:
Hejsan! Jag är 15 år och har inte haft sex. Jag har haft många pojkvänner, men bara ett seriöst förhållande. Det längsta jag har gått är hångel. Nästan alla mina gamla kompisar har förlorat oskulden. 
Det jag får ångest över är att jag säkert inte kommer ha sex innan jag är 17 år, och jag är rädd att killen inte kommer få in den :/

Låt inte dit första samlag ske oplanerat på fyllan eller med en kåtbock som snabbt vill sätta på dej.
När det är dax pratar du med han om att vara försiktig och han först kåtar upp dej rejält o helst slickar dej länge. Du kan själv onanera kanske i smyg så att kommer igång och slappnar av där nere. Ett tips är att du smörjer dej med lite vaselin för det glider bäst. 
Låt inte bara han ta komando o intiativ utan du kan välja posision och skeden är bra som oskuld då du kan styra han in med din hand på hans höft tex.


   
SvaraCitera

SAAB:

Uppsala är för långt bort 🙁

bor inte I uppsala :I


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

bor inte I uppsala :I

ignorera detta, jag tänkte på något annat när jag läste tråden



   
SvaraCitera