Aviseringar
Rensa alla

sex barn, sex barn, you're my sex barn


Ämnesstartare

När jag var sju trodde jag att han sjöng sex barn [blush] brukade gå omkring och sjunga det....
Dold text: + fan vad jobbigt att han står o "dansar" o håller på, medan den "snygga" killen får alla fittor i ansiktet.. vadå bara för att han är tjock och gammal så ska han inte få unga sexiga brudar??
+#2 hela låten är värsta sexy time-låten, och videon är inte ens i närheten av sexig, i alla fall inte om man jämför med dagens [shake]
(kan inte låta bli att kommentera ok???)

gick också omkring och sjöng denna, IM HONEY, IM HONEY HONEY HONEY

(hemsk video, lol)


   
Citera
Ämnesetiketter

lol'd lite, faktiskt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

lol'd lite, faktiskt. [smile]

[smile][sad] åt mig?


   
SvaraCitera

när jag var 10 uppträdde jag o några kompisar med t-spoon-sex on the beach på melodifestivalen i skolan.. vi fatta inte va vi sjöng om hlr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

när jag var 10 uppträdde jag o några kompisar med t-spoon-sex on the beach på melodifestivalen i skolan.. vi fatta inte va vi sjöng om hlr

haha hemskt [sad] tänk dig alla föräldrarna


   
SvaraCitera

"Excuse me while I kiss this guy."


   
SvaraCitera

honolulu:

haha hemskt [sad] tänk dig alla föräldrarna

aaa.. vi ba "i wanna have sex on the beach.. cmon everybody, sex on the beach" ahahhahaa.. de måste dött


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile]

hehe, brukade alltid vilja lyssna på den här när jag var liten och åkte hem från simskolan. vad nostalgisk jag blir nu.

absolut rätt att föredra när man är 7, 8 år. Kunde ju verkligen relatera till texten [rolleyes]


   
SvaraCitera

Sjöng Sex Bond. Tänkte på James Bond, när javar 6.


   
SvaraCitera

honolulu:

åt mig?

Mnja, det var väl inte riktat åt dig direkt. Skrattade åt orden du sjöng, det låter ju nästan som dom sjunger så. x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

Mnja, det var väl inte riktat åt dig direkt. Skrattade åt orden du sjöng, det låter ju nästan som dom sjunger så. x)

Då ska du få höra en riktig klassiker, om du inte hört den än

@0:40 De sjunger "it's a sås på väggen", jag lovar.


   
SvaraCitera

Åh vad jag tycker att Tom Jones och den unga killen i videon ska snuska sig med varandra och lämna tjejerna ifred.


   
SvaraCitera

Det slog mig nu att jag också sjöng just:

honolulu:

sex barn, sex barn, you're my sex barn

när jag var mindre. Dold text: Hade nog förträngt det tills nu när du tog upp det [blush]


   
SvaraCitera

honolulu:

@0:40 De sjunger "it's a sås på väggen", jag lovar.

HAHAHHAHAAHAHA! LOOL [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioAktivMakaron:

HAHAHHAHAAHAHA! LOOL [bigsmile][bigsmile]

[bigsmile] minns att jag skrattade non-stop i 10 minuter när jag hörde den första gången, och skrattade rakt ut när jag kom o tänka på den.


   
SvaraCitera