Aviseringar
Rensa alla

Sex & Blandat söker skribenter!


Ämnesstartare

I egenskap av redaktör för Sex & Blandat söker jag nu personer med en rolig, sorglig eller kanske viktig historia att dela med sig av.

Kan du tänka dig att ställa upp på en intervju? Har du en fråga gällande sex, kropp eller relationer som du vill ha svar på? Har du en intressant berättelse om att komma ut som homo/bisexuell? En speciell fetisch? Jobbar du i sexbranschen? Har du starka åsikter i en specifik fråga? Ett distansförhållande? Kanske har du ett funktionshinder som gör det svårare för dig att ha sex än för andra och vill dela med dig av det? Vem vet, din sexlust kanske har försvunnit? Eller har du aldrig haft någon sexlust alls?

Ja, ni förstår. ALLT är av intresse! Maila mig din fråga, din berättelse eller ditt förslag på vad du vill läsa mer om till adress borttagen och gör det på studs!


   
Citera
Ämnesstartare

Är det här både reklam och en kontaktannons?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det hoppas jag inte. Länken kan jag ta bort om den stör, tänkte att någon kanske vill kolla vad det är för ställe som skriver och i övrigt är det väl mer en förfrågan än en annons. En chans för tjejer och killar som är duktiga på att skriva att få sin text publicerad. Jag varken köper eller säljer något då ingen ersättning utgår till den som delar med sig av sin historia förutom äran och berömmelsen 😉

Kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, jag är inte moderator på den här sidan, så det är väl upp till dem att avgöra. Vet däremot att trådar av den här typen brukar bli låsta om du inte faktiskt bett dem om tillstånd först. Oh well.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I sådana fall respekterar jag det till fullo men hoppas att de förstår vad jag vill förmedla här.

// Alabama


   
SvaraCitera
Åtta

Som jag skrev när jag låste din andra tråd så måste du först söka tillstånd från support@ungdomar.se. Även om du hade tillstånd så räcker det med en tråd.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera