Aviseringar
Rensa alla

Sex?


Kawiih
Ämnesstartare

Hej hej, jag är en tjej på 13 år. Jag fick min mens när jag var 9 år, jag har aldrig haft problem med att prata om sex osv... Jag har varit tillsammans med en kille väldigt länge nu o vi funderar på att ha "samlag" men jag vet inte om jag vågar riktigt. Det är klart jag vill ju de men det känns konstigt, jag är rädd att jag sabbat allt..han och jag har aldrig gjort det förut. 


   
Citera

tycker ni ska vänta. ni har ett helt liv på er att ha sex, så att hasex bara för att nu fastän det känns läskigt är onödigt tycker jag 🙂


   
SvaraCitera

Vänsta förens ni har passerat 15 o det är bättra att mogna till innan man gör nått som kan bli fel från början.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Vänsta förens ni har passerat 15 o det är bättra att mogna till innan man gör nått som kan bli fel från början.

allt är relativt, som du uttrycker dig bör man nog spara sig till bröllopsnatten


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: passerat 15

trevlig-snubbe: mogna till

Cool


   
SvaraCitera

elverpigen:

allt är relativt, som du uttrycker dig bör man nog spara sig till bröllopsnatten

rebeca:

Cool

Ja man måste ju tänka på vad som är viktigt i livet o sex är inget livs nödvändigt (inte menat att ingen ska ha det för då dör vi ut :P) men sex är inget man behöver ha ofta eller en viss ålder o vissa har aldrig haft det men om man vill så fine gör det då 🙂


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: vad som är viktigt i livet

ba för att inte du gillar o knulla innebär ju inte de att andra inte tkr de e viktigt i livet. hallå?!?!?!?!?!!?!?!?


   
SvaraCitera

rebeca:

ba för att inte du gillar o knulla innebär ju inte de att andra inte tkr de e viktigt i livet. hallå?!?!?!?!?!!?!?!?

Jag har aldrig gjort det för att vara ärlig så jag vet inte hur det är. Jag sa inte att andra inte ska göra det men var nog lite otydlig (sorry) men om man tycker att det är skönt eller vad man nu tycker om det så är det ens eget val vad man vill göra o tycker är bra. Alla väljer själv vad man vill göra men vad man än gör så ska man respektera den i rummet brevid o i samma rum o överallt men vad man än ska göra så ska man göra det utan att skada någon annan.


   
SvaraCitera

sluta fundera på det. låt det hända, och det värsta som kan hända är att det potentiellt inte händer. eftersom du hamnat i sex-tankar är debuten annalkande, men du ska inte på något sätt forcera samlag. tänk efter, vad är bäst? att planera ett samlag för samlagets skull, eller invänta tidpunkten då du varken kan eller vill hålla tillbaka.

kan vara... förlösande. 


   
SvaraCitera

Varför söker man ens efter sex när man är så pass ung som du? Asså vad är det för fel på dig 


   
SvaraCitera

Vänta lite, du verkar ej säker på det. Kom ihåg att bara göra saker du själv vill och att använda skydd.


   
SvaraCitera

Jag var 12 gick bra för mig iaf ! 


   
SvaraCitera

tjenaremannen:
Jag var 12 gick bra för mig iaf ! 

kille?


   
SvaraCitera

Om du känner dig osäker ska du vänta. Gör det när du är säker bara så kan inget oväntat eller något du sedan kommer ångra dig för hända. Glad


   
SvaraCitera

Man ska göra de man sj skäner och vill inte vad andra tycker


   
SvaraCitera