Aviseringar
Rensa alla

Sex


Ämnesstartare

Idag handlar allt om sex känns de som . e obehört trött på sex snacket hela tiden och Undrar om några Tjejer ens vet hur man älskar en annan person för de känns som tjejerna börjar bli mer och mer på att ligga runt inget illa menat men jag tycker de börjar gå till överdrift de finns säkert killar som gör samma sak men jag har sett en total ändring oss tjejerna gällande vad man har en så kallad "pojkvän/älskling" till och de e typ supa knulla sen stick e de så vi ska leva tycker ni ?


   
Citera

Tycker att allt idag handlar om hur ohälsosamt underviktiga tjejer ska vara för att ses som attraktiva - hur både killar och tjejer, män och kvinnor i alla åldrar bombarderas att en attraktiv tjej/kvinna är en tjej/kvinna som är typ skinn o ben. Tjejer ska vara underviktiga, killar ska gilla underviktiga tjejer. Äcklar mig...

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84: Tycker att allt idag handlar om hur ohälsosamt underviktiga tjejer ska vara för att ses som attraktiva - hur både killar och tjejer, män och kvinnor i alla åldrar bombarderas att en attraktiv tjej/kvinna är en tjej/kvinna som är typ skinn o ben. Tjejer ska vara underviktiga, killar ska gilla underviktiga tjejer. Äcklar mig...

Samtidigt kan du inte komma ifrån att svenska folket blir fetare och fetare för varje dag. Övervikten har aldrig någonsin varit så utbredd i Sverige om man ser århundraden tillbaka som den är idag. Om det sedan beror på att vi äter FEL eller om vi äter FÖR MYCKET eller om det beror på jämförelsen att vi rör oss alldeles för lite ska jag inte uttala mig om.

Fakta är bara att övervikt är vårt lands största problem idag nu när läkarna börjar få lite koll på både cancer och HIV/AIDS.  Ledsen

Tom småbarn är överviktiga. Tumme ned


   
SvaraCitera
Yaren

Storchen84:
Tycker att allt idag handlar om hur ohälsosamt underviktiga tjejer ska vara för att ses som attraktiva - hur både killar och tjejer, män och kvinnor i alla åldrar bombarderas att en attraktiv tjej/kvinna är en tjej/kvinna som är typ skinn o ben. Tjejer ska vara underviktiga, killar ska gilla underviktiga tjejer. Äcklar mig...

Hjärta

Nja. Det kvinnliga idealet är väldigt smalt, men jag skulle snarare säga att killar "ska" tända på stora bröst och stor rumpa typ... 


   
SvaraCitera

marresthlM:
Idag handlar allt om sex känns de som . e obehört trött på sex snacket hela tiden och Undrar om några Tjejer ens vet hur man älskar en annan person för de känns som tjejerna börjar bli mer och mer på att ligga runt inget illa menat men jag tycker de börjar gå till överdrift de finns säkert killar som gör samma sak men jag har sett en total ändring oss tjejerna gällande vad man har en så kallad "pojkvän/älskling" till och de e typ supa knulla sen stick e de så vi ska leva tycker ni ?

Jag fattar inte, vad är meningen med din text?


   
SvaraCitera

Hahah mm ågu tjejer har mer frihet nu än förr ågu bara tjejer håller sig kyska så ordnar sig allt 


   
SvaraCitera

marresthlM: tjejerna börjar bli mer och mer på att ligga runt inget illa menat men jag tycker de börjar gå till överdrift

Skojar du?
Om tjejer vore mer för att knulla och mindre för extrema krav hade samhället varit bättre så vi går åt rätt håll och om något går vi dit för långsamt!


   
SvaraCitera

Storchen84:
Tycker att allt idag handlar om hur ohälsosamt underviktiga tjejer ska vara för att ses som attraktiva - hur både killar och tjejer, män och kvinnor i alla åldrar bombarderas att en attraktiv tjej/kvinna är en tjej/kvinna som är typ skinn o ben. Tjejer ska vara underviktiga, killar ska gilla underviktiga tjejer. Äcklar mig...

Hjärta

Jag är 1.53 lång och väger 52 kilo, killarna får tycka vad de vill.


   
SvaraCitera

om vi bara gick tillbaka till 60talet skulle allt bli bra


   
SvaraCitera

Yaren: men jag skulle snarare säga att killar "ska" tända på stora bröst och stor rumpa typ...

Det också. O helst ska det sitta på en kropp som består av skinn o ben typ.

KattenKatarina: killarna får tycka vad de vill.

Hade velat se denna mentalitet hos fler tjejer, då hade nog fler mått bättre. Och mer tolerans hos killar för den delen.

vikingen: Samtidigt

blablablablaSover

Hjärta


   
SvaraCitera
fancy

marresthlM:
Idag handlar allt om sex känns de som . e obehört trött på sex snacket hela tiden och Undrar om några Tjejer ens vet hur man älskar en annan person för de känns som tjejerna börjar bli mer och mer på att ligga runt inget illa menat men jag tycker de börjar gå till överdrift de finns säkert killar som gör samma sak men jag har sett en total ändring oss tjejerna gällande vad man har en så kallad "pojkvän/älskling" till och de e typ supa knulla sen stick e de så vi ska leva tycker ni ?

Jag tycker detta är fucking awesome att kvinnan idag kan knulla hur mycket hon vill, lika mycket som mannen till och med, utan att bli utstött av samhället. 

Mer sex åt folket!
Vi mår bra av sex, du borde testa. Det är ok att inte vara ett stort fan av sex men det är verkligen inget fel med att folk har mycket sex (för helvete), det är det mest naturliga vi gör idag.
Vi har haft sex, MYCKET, i alla tider. Det enda som är "nytt" är att man kan öppet prata om det. 


   
SvaraCitera

fast vad spelar det för roll så länge folk gör vad de vill, mår bra av det och ej skadar nån?

önskar jag var sexuellt frigjord på det sättet
är som en nunna på många sätt
kan inte ens hångla med nån utan att va kär
KUL LIV liksom
har mkt att lära från de tjejer som lever ut sin sexualitet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fancy:

Jag tycker detta är fucking awesome att kvinnan idag kan knulla hur mycket hon vill, lika mycket som mannen till och med, utan att bli utstött av samhället. 

Mer sex åt folket!
Vi mår bra av sex, du borde testa. Det är ok att inte vara ett stort fan av sex men det är verkligen inget fel med att folk har mycket sex (för helvete), det är det mest naturliga vi gör idag.
Vi har haft sex, MYCKET, i alla tider. Det enda som är "nytt" är att man kan öppet prata om det. 

nu mena jag att de har gått till att vi sårar varandra mer både killar och tjejer undrar om någon som är under 30 vet vad äkta kärlek är ? för idagen läge e de bara sex sex sex och sex och vem fan lever bara för de alla vill väl ha någon att dela sitt liv med ?


   
SvaraCitera

marresthlM: vem fan lever bara för de alla vill väl ha någon att dela sitt liv med ?

Och det måste prompt vara någon du inte har sex med eller vad emanr du?


   
SvaraCitera
fancy

marresthlM:

nu mena jag att de har gått till att vi sårar varandra mer både killar och tjejer undrar om någon som är under 30 vet vad äkta kärlek är ? för idagen läge e de bara sex sex sex och sex och vem fan lever bara för de alla vill väl ha någon att dela sitt liv med ?

Jag hittade äkta kärlek när jag var 16 år. Jag är 21 år idag och vi är fortfarande tillsammans. Vi har älskat varandra mycket och gör det fortfarande (sen tar alltid slut förr eller senare)

Dem flesta skiljer sig och har inte samma partner i 30 år. Man har ju åtminstonde haft flera partners. I alla åldrar. Även dem som är i 30-40års åldern idag har korta förhållande, inte hittar äkta kärlek. (Sex kan man väl få ha däremellan?) Det har inget med dagens generation att göra enligt min mening. Förstår faktist inte alls hur du tänker.

Då du skrev att folk bara tänker på sex idag så svarade jag med att folk alltid har tänkt på sex. 
Du kanske bara har vuxit upp och fått en hård smäll av vuxenlivet. När man är liten tänker ingen på sex, man ser det inte ens. Sen blir man vuxen och då kretsar mycket kring sex. 
Jag tänker mycket mer på sex och har större lust idag än vad jag hade när jag var 15 och började ha sex. För att jag har utforskat min sexualitet.
nej som sagt, ut och ha sex och sluta kolla porr istället (DET är väl ändå något som förstör kärlek)


   
SvaraCitera