Aviseringar
Rensa alla

Sex


fancy

marresthlM:

 alla vill väl ha någon att dela sitt liv med ?

Och nej allas mål i livet är faktist inte att hitta någon att dela det med. Det är något som JAG stör mig på att man tvunget ska ha en partner! Folk tycker synd om dem som är singel och säger "åh, du hittar någon snart" 
Du verkar ha lite trångsynt bild av kärlek och sex om jag får vara ärligt.


   
SvaraCitera

isola: kys

mmm Rodnar


   
SvaraCitera

marresthlM:
Idag handlar allt om sex känns de som . e obehört trött på sex snacket hela tiden och Undrar om några Tjejer ens vet hur man älskar en annan person för de känns som tjejerna börjar bli mer och mer på att ligga runt inget illa menat men jag tycker de börjar gå till överdrift de finns säkert killar som gör samma sak men jag har sett en total ändring oss tjejerna gällande vad man har en så kallad "pojkvän/älskling" till och de e typ supa knulla sen stick e de så vi ska leva tycker ni ?

Så himla smart sagt av dig, TS! 🙂


   
SvaraCitera

alla tänker vi på sex.både killar å brudar ligger runt.för utom ja.skulle ja känna att ja kunde ut föra ett samlag skulle ja åter prova hur de känns att va inne i en brud


   
SvaraCitera

Storchen84:
Tycker att allt idag handlar om hur ohälsosamt underviktiga tjejer ska vara för att ses som attraktiva - hur både killar och tjejer, män och kvinnor i alla åldrar bombarderas att en attraktiv tjej/kvinna är en tjej/kvinna som är typ skinn o ben. Tjejer ska vara underviktiga, killar ska gilla underviktiga tjejer. Äcklar mig...

Hjärta

Tror du själv på det där? Så fort kate upton visar sig så applåderar alla killar, och hon e knappast  pinsmal. Det är knappast killar som ska hållas ansvariga för dessa destruktiva normer.


   
SvaraCitera

ANONYMÉS: Det är knappast killar som ska hållas ansvariga för dessa destruktiva normer.

Det har jag inte sagt heller. Både killar och tjejer bombarderas om hur det perfekta idealet både för killar och tjejer är att vara smal. Om både killar och tjejer bombarderas så är det väl knappast killar som är ansvariga? Läs lite mer noggrant nästa gång tack.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Det har jag inte sagt heller. Både killar och tjejer bombarderas om hur det perfekta idealet både för killar och tjejer är att vara smal. Om både killar och tjejer bombarderas så är det väl knappast killar som är ansvariga? Läs lite mer noggrant nästa gång tack.

Hjärta

Du skrev knappast att det gällde för båda könen. Vad vill du ersätta dessa normer med då om man får fråga?


   
SvaraCitera

ANONYMÉS: Vad vill du ersätta dessa normer med då om man får fråga?

Det ska inte finnas några normer. Alla ska få se ut o klä sig hur dom vill utan att behöva känna någon ångest eller känna sig tvingade att se ut på ett visst sätt.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84: blablablablaSover

Hjärta

Alla läkare i Sverige varnar för att svenska folket blir fetare för varje timma som går men du tycks vara av en annan åsikt?   Skeptisk


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nja det vet jag inte Ganska olika skulle jag nog säga även om det finns många tankar om hur vi ska och inte ska vara. Det går o andra sidan att komma ifrån det med viljestyrka och ett positivt umgänge.


   
SvaraCitera

vikingen: Alla läkare i Sverige varnar för att svenska folket blir fetare för varje timma som går men du tycks vara av en annan åsikt?

Storchen84: Alla ska få se ut o klä sig hur dom vill utan att behöva känna någon ångest eller känna sig tvingade att se ut på ett visst sätt.

Mm, den åsikten.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Det ska inte finnas några normer. Alla ska få se ut o klä sig hur dom vill utan att behöva känna någon ångest eller känna sig tvingade att se ut på ett visst sätt.

Hjärta

Så funkar inte verkligheten dock.


   
SvaraCitera
reben

m o vadå

vfr svarar jag ens


   
SvaraCitera

ANONYMÉS: Så funkar inte verkligheten dock.

Det är det som är det tragiska. Det och att vi inte kan förstå att vi som människor har mer kontroll över "verkligheten" än vad vi tror.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Det är det som är det tragiska. Det och att vi inte kan förstå att vi som människor har mer kontroll över "verkligheten" än vad vi tror.

Hjärta

Det är tragiskt, ja. Dock inget som kan ändras. Människor är funtade så helt enkelt. Vi kommer alltid ha krav på varandra och normer kommer alltid existera. 


   
SvaraCitera