Aviseringar
Rensa alla

sex


SkeletonGirl:

20190913_090434.jpg

ligger på golvet

har du sex på golvet


   
SvaraCitera

dahlbear:

har du sex på golvet

Lat och orkar inte gå upp eller så vill man luras att be om hjälp med och gå upp 


   
SvaraCitera

dahlbear:

har du sex på golvet

Har man inte det överallt 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Har man inte det överallt 

du är minsann vild 


   
SvaraCitera

hånglar lite tills nån av oss somnar eller tittar på en film och tar med mat och äter i sängen


   
SvaraCitera

dahlbear:

du är minsann vild 

Nej jag tänker på om man bara ska ha det i sängen så kanske det är extra jobbigt och veta man gjort det i sängen. Ju mer saker man har desto rörigare blir det.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Nej jag tänker på om man bara ska ha det i sängen så kanske det är extra jobbigt och veta man gjort det i sängen. Ju mer saker man har desto rörigare blir det.

sängen är ju till för att sova och ha sex i. och golvet går man på så du kanske vill installera en sex källare


   
SvaraCitera

dahlbear:

sängen är ju till för att sova och ha sex i. och golvet går man på så du kanske vill installera en sex källare

Vi har vildsvin i vår trädgård. De kanske kommer in till vår källare. Bara för att det heter golv kan man bestämma vad man vill med det. Golvet kan vara tak eller vägg.


   
SvaraCitera

Knurra:
Torka bort sörjan, eventuellt duscha sen sätta sig i varsitt rum med mobilerna.

incest


   
SvaraCitera

Maymay:
Jag ger handen en puss på kinden

This is epicGlatt skålande


   
SvaraCitera

Man kastar ut kondomen genom dörren börjar klä på sig fäller upp sätena igen och sen sätter man sig och åker till Ica för att köpa en dricka. 


   
SvaraCitera

På igen o igen tills det gått 5 ggr. Ropar då högt BINGO! och somnar direkt av ren utmattning.


   
SvaraCitera