Aviseringar
Rensa alla

Sex


Ämnesstartare

Jag undrar om jag har haft för mycket sex på en månad 20gånger med 1kille 1gång med 2killar


   
Citera

Urban100:
Jag undrar om jag har haft för mycket sex på en månad 20gånger med 1kille 1gång med 2killar

Oroa dig inte, att vara en slampa (hora) är mode nuförtiden så knulla på du utan att skämmas, det spelar ändå ingen roll? 😉


   
SvaraCitera

Ja, lite för mycket kanske. 


   
SvaraCitera

Ja du kommer att dö snart.


   
SvaraCitera

Upp till var och en, bara att se till att man mår bra. 


   
SvaraCitera

Nu har du allt HIV Tardig


   
SvaraCitera

Va snälla mot henne, nej det är inte för mycket sex. Det avgör du själv, det är ingen risk för sjukdom så länge du använder preventivmedel eller annan fysisk skada. 


   
SvaraCitera
Haien

Anonym32:
Va snälla mot henne, nej det är inte för mycket sex. Det avgör du själv, det är ingen risk för sjukdom så länge du använder preventivmedel eller annan fysisk skada. 

Finns alltid en risk


   
SvaraCitera

Helt onödigt att blanda in hora och slampa när det inte alls behöver höra till saken, skäms på er som försöker sänka henne/honom när personen nyfiket frågar. Vad som klassas som mycket och lite är en definition, det får du själv avgöra och oavsett är det inget du ska skämmas för. Att du har sex är ju uppenbarligen för att du tycker om det och då är det ingen som ska hindra dig från att inte fortsätta. Kör på!


   
SvaraCitera

Cyendres:
Helt onödigt att blanda in hora och slampa när det inte alls behöver höra till saken, skäms på er som försöker sänka henne/honom när personen nyfiket frågar. Vad som klassas som mycket och lite är en definition, det får du själv avgöra och oavsett är det inget du ska skämmas för. Att du har sex är ju uppenbarligen för att du tycker om det och då är det ingen som ska hindra dig från att inte fortsätta. Kör på!

Bra skrivet! ^^


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

Tjejer som OP är den största anledningen till att jag aldrig vill ha en dotter. 

Fy fan vad skamligt att uppfostra ett barn i 16 år enbart för att ungen ska bli en hora vid den åldern. Hoppas du skäms och inser vad du sysslar med.


   
SvaraCitera
Karlan

Upp till var och en vad som är mycket sex eller inte... Bara det är frivilligt o båda parter är med på det..... Är det olika sexpartners så kan väl kondom vara bra


   
SvaraCitera

Razer:

Oroa dig inte, att vara en slampa (hora) är mode nuförtiden så knulla på du utan att skämmas, det spelar ändå ingen roll? 😉

Man behöver inte vara hora för att man har sex!


   
SvaraCitera

jag undrar om jag har haft för lite sex...
0 gånger sedan 2000


   
SvaraCitera

mdma :
Tjejer som OP är den största anledningen till att jag aldrig vill ha en dotter. 

Fy fan vad skamligt att uppfostra ett barn i 16 år enbart för att ungen ska bli en hora vid den åldern. Hoppas du skäms och inser vad du sysslar med.

Är det HON ska som skämmas när det är du som sitter och kallar henne hora? Du känner knappt människan, inte är det du som bestämmer att hon klassas som hora bara för att hon ligger "mycket" för sin unga ålder. Är du vuxen och vräker ur dig sådant här till ett barn är det minsann du som borde skämmas, kan nästan svära på att du inte hade uttryckt dig likadant om det hade handlat om en kille. Tycker du att tjejens föräldrar har gjort ett dåligt jobb i att uppfostra henne är det synd för dig, men skulle du få en dotter i framtiden kan du ju istället uppfostra henne annorlunda snarare än att sörja över att du fick en dotter, precis som om det skulle vara en självklarhet att hon blev likadan i tonåren oavsett uppfostringsmetod. Det finns oändligt många sätt att handleda barn på och inget av lämpar sig till varje förälder eller par på denna jord, och oavsett hur mild eller strikt man som förälder är blir det mer eller mindre vett i ett barn och framtida vuxen ändå. 


   
SvaraCitera