Aviseringar
Rensa alla

Sex


Ämnesstartare

Är  det skönare med eller utan kondom när man har sex? vill ha svar ifrån tjejer


   
Citera
Ämnesetiketter

Utan är självklart skönare.. men sen beror på vem/vilka man är med och (hur många)Förvånad

Men det är alltid säkrast att kondom om man har äventyr med flera på en gång=GB ^^Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:
Utan är självklart skönare.. men sen beror på vem/vilka man är med och (hur många)Förvånad

Men det är alltid säkrast att kondom om man har äventyr med flera på en gång=GB ^^Tumme upp

Vad är det som gör att det är skönare utan kondom? 


   
SvaraCitera

Sleipner:

Vad är det som gör att det är skönare utan kondom? 

Well,  till att börja med själva känslan? nu vet jag inte hur detaljerad jag kan bli (då det här inte är ett porrforum) Rodnar det ska helst kännas att man blir knullad av riktig varm hård kuk^^ Rodnar

Sen om man vill pröva lite andra ställningar som gör att man måste ta av kondomen hela tiden och sätta på en ny.. exempelvis om man ska köra 69n och stoppa in den i fittan och sen byta och stoppa in den i munnen suga och på den.. och att det just ska bli mycket kladdigt och sen smaken (i alla fall för mig som gillar själva det) och nu kan jag inte gå in på det här mer höhö xD CoolOskyldig


   
SvaraCitera

Bättre testa vad man tycker är skönt 


   
SvaraCitera

Vilka skumma trådsvar. 


   
SvaraCitera