Aviseringar
Rensa alla

Sex


Ämnesstartare

Var kan man hitta en KK? (är en kille på 21)


   
Citera
Ämnesetiketter

Tinder


   
SvaraCitera

Troligtvis inte här


   
SvaraCitera

grinder är bra för sånt


   
SvaraCitera

Jag förstår ärligt talat inte varför du som 21-årig kille lägger in frågan om "var kan man hitta en KK" på ett ungdomsforum som i första hand riktar sig till ungdomar. Det finns väl så det räcker och blir över med rena knullkontaktsajter för de som är ÖVER 18 år utan att du behöver vända dig till ett ungdomsforum. UM är för övrigt ett diskussions- och debattforum. Ingen dating- eller sexkontaktsajt!  

Btw, Sleipner låter som om du är från Nrk!??  Blink


   
SvaraCitera

NRK? Norska runk klubben?


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:  Norska runk klubben?

något för tjejer med eller enbart killar? Rodnar


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:
Jag förstår ärligt talat inte varför du som 21-årig kille lägger in frågan om "var kan man hitta en KK" på ett ungdomsforum som i första hand riktar sig till ungdomar. Det finns väl så det räcker och blir över med rena knullkontaktsajter för de som är ÖVER 18 år utan att du behöver vända dig till ett ungdomsforum. UM är för övrigt ett diskussions- och debattforum. Ingen dating- eller sexkontaktsajt!  

Btw, Sleipner låter som om du är från Nrk!??  Blink

hört talas om troll?Blink finns säkert många av dessa typer i det här forumet.


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:
NRK? Norska runk klubben?

Den mest vanliga förkortningen för "NRK" är Norges motsvarighet till Sveriges Radio dvs Norsk rikskringkasting. Så du hade ju faktiskt halva rätt. Mycket glad

Men vad jag syftade på med Sleipner och Nrk är den internationella Flygplatskoden (IATA-koden) för just Norrköping som är NRK. Några exempel:

Stockholm Arlanda = ARN
Göteborg = GOT
Malmö = MMX
Köpenhamn = CPH
London Heathrow Airport = LHR
New York City = JFK
Los Angeles International = LAX

Som ex, lämnar du in ett paket på ex Tokyos flygplats UTAN namn och adress på paketet och säger åt dom att skicka det till "NRK" så inom någon dygn hamnar det i > Norrköping. Smart va?  Mycket glad  Tumme upp

Sleipner heter för övrigt ett av de två största fotbollsklubbarna i Norrköping. IFK Norrköping är den andra.


   
SvaraCitera

agnesberg:

något för tjejer med eller enbart killar? Rodnar

Något för tjejer är en dildo har jag hört av sexiga källor. En kollega berättade att han stammar för att hans mamma körde med dildo när hon var gravid. 


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

Den mest vanliga förkortningen för "NRK" är Norges motsvarighet till Sveriges Radio dvs Norsk rikskringkasting. Så du hade ju faktiskt halva rätt. Mycket glad

Men vad jag syftade på med Sleipner och Nrk är den internationella Flygplatskoden (IATA-koden) för just Norrköping som är NRK. Några exempel:

Stockholm Arlanda = ARN
Göteborg = GOT
Malmö = MMX
Köpenhamn = CPH
London Heathrow Airport = LHR
New York City = JFK
Los Angeles International = LAX

Som ex, lämnar du in ett paket på ex Tokyos flygplats UTAN namn och adress på paketet och säger åt dom att skicka det till "NRK" så inom någon dygn hamnar det i > Norrköping. Smart va?  Mycket glad  Tumme upp

Sleipner heter för övrigt ett av de två största fotbollsklubbarna i Norrköping. IFK Norrköping är den andra.

Jag jobbar i transportbranschen, och min erfarenhet är att såna paket samlar damm på nån terminal. Om ingen vet vem som betalar frakten skickas inget. Vi jobbar inte gratis!


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Något för tjejer är en dildo har jag hört av sexiga källor. En kollega berättade att han stammar för att hans mamma körde med dildo när hon var gravid. 

ojdå det var ju inte så trevligt.


   
SvaraCitera

agnesberg:

ojdå det var ju inte så trevligt.

Det är ett skämt. 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Jag jobbar i transportbranschen, och min erfarenhet är att såna paket samlar damm på nån terminal. Om ingen vet vem som betalar frakten skickas inget. Vi jobbar inte gratis!

Mitt exempel...

Make Sweden Great Again: Som ex, lämnar du in ett paket på ex Tokyos flygplats UTAN namn och adress på paketet och säger åt dom att skicka det till "NRK" så inom någon dygn hamnar det i > Norrköping. Smart va? Mycket gladTumme upp

...var naturligtvis bata ett "symboliskt exempel".

Ett rent praktiskt faktum är väl däremot alla asiatiska försändelser som PostNord debiterar sina jävla ockeravgifter på att sedan lägger Skatteverket på moms och som sedan den svenska beställaren skiter i att lösa ut. Det är väl tonvis som går i retur varje dygn till Kina. Vem betalar returfrakten? Tror ju knappast att kineserna står för returfrakten!??


   
SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

Mitt exempel...

...var naturligtvis bata ett "symboliskt exempel".

Ett rent praktiskt faktum är väl däremot alla asiatiska försändelser som PostNord debiterar sina jävla ockeravgifter på att sedan lägger Skatteverket på moms och som sedan den svenska beställaren skiter i att lösa ut. Det är väl tonvis som går i retur varje dygn till Kina. Vem betalar returfrakten? Tror ju knappast att kineserna står för returfrakten!??

Det finns lite olika alternativ. Mottagarfrakt är det absolut vanligaste. Då skickas fakturan till mottagaren.


   
SvaraCitera