Aviseringar
Rensa alla

Sex för den osynlige


Ämnesstartare

-Vad vill du att jag ska göra då? Hade du tänkt dig att jag bara skulle lämna henne sådär? Jag älskar henne.
-Vadå, har du inte älskar mig i fyra år? Sa du inte att du gjorde det speciellt efter den där andra tjejen du hade varit med?
-Jo men fattar du inte att man kan älska två stycken samtidigt?

Han blev förbannad på mig. Det kunde jag se i hans ögon och jag gillade det inte. Samtidigt blev jag aggressiv och ville slå till honom, allt för att få honom att lida- men det gjorde jag inte. Istället flyttade jag mig närmare honom i sängen och kramade honom hårt.
-Varför kan du inte vara med mig då, som du redan känner? Varför börja om på nytt?
Jag fick inget svar men kände inte heller att det behövdes. Han älskade mig.

Jag kysste honom på munnen och han lade sig med halva kroppen över mig. Jag kunde känna hans hand på mitt bröst. Han var försiktig den här gången men det kändes ändå. Jag hade blivit så öm efter de senaste gångerna. Bröstvårtorna styvnade och jag pressade honom hårdare mot mig. Jag kände att det verkligen var mig han ville ha.

Han ställde sig upp på knä för att börja knäppa upp och dra av mina byxor. Jag knäppte upp hans också och lät honom klä av sig själv medan jag tog av mig min tröja men han tog inte av sig sina byxor. Han drog ned byxorna till låren, sköt mina trosor till sidan och trängde in i mig, ståendes på armbågarna med ena handen runt min axel och den andra med ett fast grepp om mitt hår. Han borrade in sitt ansikte i min hals och älskade med mig.

Hans nya flickvän kunde ta sig i röven. Nu var det mig det handlade om. Mig, mig, mig, mig.

Jag började känna att jag blev våtare och det kunde fortsätta utan motstånd. Jag kände hur hans tyngd blev större och hur han ökade farten. Det kändes underbart.

Det dröjde inte länge förrän jag var nära. Jag kände hur det började pirra och ville pussa honom på munnen samtidigt. Jag försökte vrida på huvudet för att få hans uppmärksamhet och visa vad jag ville men han märkte mig inte. Jag antog att han var koncentrerad.

Helt plötsligt slutade han.
-Jag orkar inte längre.
Jag förstod inte vad han menade men fick upp en tanke på att han kanske var i en jobbig situation för tillfället och hade svårt att komma. Jag funderade på om det skulle underlätta att suga av honom men när han drog sig ur mig såg jag att kondomen var full med sperma.

Frustrerad tittade jag på honom som ett frågetecken och undrade om jag inte skulle få mitt. Jag kände mig desperat som blivit störd i en början av en orgasm.
-Men jag då?!
Han tittade inte på mig utan gick upp för att stänga av musiken och dra av sig kondomen. Jag fick en skymt av hans ansikte. Hans ögon var tomma. Helt jävla ihåliga.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sorglig ju :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, jag visste väl att iosib var kass i sängen. [crazy]
Kom till mig nästa gång så ska jag visa dig hur ett barn blir till. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryter ju från normen iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmm så vill ja bli av med oskulden.

*kör in kuken juckar och kommer efter en sekund

- ÖÖöööh tjejeeen asså...

- Ska du börja snart?

- Näää asså faaan... vi borde nog vänta asså.... fan.

SLUT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah eh :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men åh, killar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surt för dig[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aj aj aj om det hade handlat om Iosib.


   
SvaraCitera