Aviseringar
Rensa alla

Sex för första gången


Ämnesstartare

Blev halvt av med oskulden inatt. Lyckades inte få kuken att stå ordentligt och framför allt inte hålla kvar den i det tillståndet =/ Hade druckit några glas vin och det underlättade säkert inte direkt. Men det gick åt skogen även på morgonen när vi provade. Självklart var jag rätt nervös eftersom det var första gången, men känns ändå som något är fel. Bör man söka hjälp för erektionsproblem?

Finns det risk att man kan ha fått nån könssjukdom. Hade kondom hela tiden kuken var inne i slidan, men jag hade ju fingrarna i hennes slida och tog på kondomen och så utan att tvätta händerna emellan. Även rörde den rätt mycket och kan säkert ha haft fingrarna någonstans innan.


   
Citera
Ämnesstartare

Är väl ganska vanligt att det skiter sig första gången, på grund av nervositet.
Tror inte att du fått nån sjukdom, om du hade kondom, och det är absolut inte nån könssjukdom som du fick under akten som orsakar problemen.
Du kan vara lugn, inget konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan bli så den/de första gångerna speciellt med kondom.


   
SvaraCitera

Granna:

Bör man söka hjälp för erektionsproblem?

Om det bara hänt första gången, och inte annars, så ska det inte vara några problem [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar lugnande detta. Men det är ju grymt pinsamt när man inte lyckas =/


   
SvaraCitera

Granna:

Men det är ju grymt pinsamt när man inte lyckas =/

Förstår det. Men det händer de flesta och det känner hon nog till. Ge det lite tid bara [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi ska snart ha sex igen. Några tips så att inte samma sak händer? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Granna:

Några tips så att inte samma sak händer? :S

Stressa inte och se till att bli riktigt upphetsad innan? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Granna:

Verkar lugnande detta. Men det är ju grymt pinsamt när man inte lyckas =/

shit happens [crazy]


   
SvaraCitera

haha samma sak hände mig 🙂 skit jobbigt ! XD men 2 gng gick d bättre men endå inte 100 😛 fast d gick iaf 😀[wink]


   
SvaraCitera

Långt förspel ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DU är GAAAYYYYYYYYY


   
SvaraCitera

Ta det lugnt och ligg och mys till nervositeten släpper, efter misslyckandet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då var andra försöket till ända. Gick åt skogen även denna gång[cry] Hade iofs druckit lite nu också, men känns inte som det är problemet. Känner mig bara så misslyckad som inte klarar av att ha sex fast när jag är 20. Säkerligen är nervositeten mitt största problem, men den är verkligen inte lätt att bli av med i sammanhanget när man ärligt talat är så efterbliven på denna punkt. Vet inte vad jag ska göra riktigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen i klubben [sad]


   
SvaraCitera