Aviseringar
Rensa alla

Sex för mycket i huvudet.


Ämnesstartare

Hej! Jag är 13 år gammal och tänker ganska mycket på sex. Jag onanerar inte så mycket men kollar ganska mycket på  porr och känner att jag blir varm. Ibland vill jag ha sex inte för att få det gjort eller liknande för det verkar vara en skön känsla. Jag skulle kunna ha typ sex med en tjej hon kan slicka av mig inte jag henne hehe 😉 En dildo hade varit bra om man är två. På det sättet får jag känslan men blir inte av med oskulden. Problemet är att alla mina kompisar tycker sex är äckligt och sådär och har ingen att prata med. Hur ser ni på det hela ni i min ålder? Era tankar om sex?


   
Citera
Ämnesstartare

Inte för att vara den som är den, men jag är rätt säker på att du är bra mycket äldre än 13, och att du är man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

normalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greken:
Inte för att vara den som är den, men jag är rätt säker på att du är bra mycket äldre än 13, och att du är man.

haha nej 13 årig tjej helt seriöst.  Jag upptäckte porr, sex och sådant i en ganska tidig ålder. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:
normalt

hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Girlygirl:

hur gammal är du?

spelar ingen roll men tänkte på sex långt innan jag var 13


   
SvaraCitera
grisen

De flesta börjar nog i den åldern om inte tidigare.
Inget att oroa sig för 🙂
Sex är en del av livet och det är absolut inte fel att tänka på det

Försök hitta lite mognare människor att prata med om du behöver det.
(akta dig för pedofiler) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mognare människor.. Jag har en stora syster på 19 år men henne skulle jag aldrig kunna snacka sådant med. Snackar inte ens om jag behöver bindor eller liknande. Har ju lite äldre vänner med där är det samma sak-äckligt för dem! 
Pedofiler är något jag aktar mig för extremt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grisen:
De flesta börjar nog i den åldern om inte tidigare.
Inget att oroa sig för 🙂
Sex är en del av livet och det är absolut inte fel att tänka på det

Försök hitta lite mognare människor att prata med om du behöver det.
(akta dig för pedofiler) Mognare människor.. Jag har en stora syster på 19 år men henne skulle jag aldrig kunna snacka sådant med. Snackar inte ens om jag behöver bindor eller liknande. Har ju lite äldre vänner med där är det samma sak-äckligt för dem! 

Mognare människor.. Jag har en stora syster på 19 år men henne skulle jag aldrig kunna snacka sådant med. Snackar inte ens om jag behöver bindor eller liknande. Har ju lite äldre vänner med där är det samma sak-äckligt för dem!
Pedofiler är något jag aktar mig för extremt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satt i din sits

d andra mognar så småningom lille vän 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iofs, ses typ som en synd att sexa här utan i syfte som fortplantning osv.

har nog inget med åldern att göra, fast inte så många var ju intresserade i den åldern

aaa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
iofs, ses typ som en synd att sexa här utan i syfte som fortplantning osv.

har nog inget med åldern att göra, fast inte så många var ju intresserade i den åldern

aaa 

av sex eller vad förstod inte riktigt


   
SvaraCitera

Onanera, det är asgött när man vet hur man ska göra + bra sätt att lära känna sin kropp! 


   
SvaraCitera

Girlygirl:
Hej! Jag är 13 år gammal och tänker ganska mycket på sex. Jag onanerar inte så mycket men kollar ganska mycket på  porr och känner att jag blir varm. Ibland vill jag ha sex inte för att få det gjort eller liknande för det verkar vara en skön känsla. Jag skulle kunna ha typ sex med en tjej hon kan slicka av mig inte jag henne hehe 😉 En dildo hade varit bra om man är två. På det sättet får jag känslan men blir inte av med oskulden. Problemet är att alla mina kompisar tycker sex är äckligt och sådär och har ingen att prata med. Hur ser ni på det hela ni i min ålder? Era tankar om sex?

Det är verkligen inte ovanligt dina kompisar är säkert lika kåta som du hahah, men känn verkligen inte att du måste bli av med oskulden för som sagt det finns tid kvar, känner många som förlorade oskulden vid 16 eller 18. 🙂 


   
SvaraCitera