Aviseringar
Rensa alla

Sex för pengar?


S3ON:

Du skrev TIMLÖN

TS syftade ej på det 

självklart är det skillnad mellan att få 10.000 för en månads arbete och att få det för något som kan räknas i minuter. sluta nu tramsa.


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

självklart är det skillnad mellan att få 10.000 för en månads arbete och att få det för något som kan räknas i minuter. sluta nu tramsa.

Ja, men för den sakens skull innebär det inte att en får betalt 10k varje timme. Det är fortfarande ett engångspris. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Ja, men för den sakens skull innebär det inte att en får betalt 10k varje timme. Det är fortfarande ett engångspris. 

och jag har inte sagt nåt annat så vänligen sluta sagga ned ytterligare en tråd med ditt evinnerliga struntprat.


   
SvaraCitera
mens
 mens

nu känns det inte så jättelockande direkt vet dock inte hur jag känt om samhället inte sett prostitution som någonting negativt och jag vore i verklig nöd 


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

och jag har inte sagt nåt annat så vänligen sluta sagga ned ytterligare en tråd med ditt evinnerliga struntprat.

Det var du som citerade mig, remember? 


   
SvaraCitera
Notice
Ämnesstartare

S3ON:

det var ju du som skapade röstalternativen. :$

Aa för annars kommer folk rösta på nej o ja o trolla runt


   
SvaraCitera

S3ON:

Det var du som citerade mig, remember? 

och? jag rättade till ditt trams. du bör vara glad för att någon ens orkar bli provocerad av dig längre. 

du började sedan tramsa på nytt.


   
SvaraCitera

Notice:

Aa för annars kommer folk rösta på nej o ja o trolla runt

Varför klagar du över att de röstar då? 😛


   
SvaraCitera

Notice: Nej

Det är inga pengar, hade det handlat om en större summa och jag inte var i ett förhållande så kanske.


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

och? jag rättade till ditt trams. du bör vara glad för att någon ens orkar bli provocerad av dig längre. 

du började sedan tramsa på nytt.

Bra försök, jag låter mig inte bli provocerad av dig. Fortsätta gärna att drastiskt och ursinnigt försöka få övertaget av situationen hörru, om det styrker dig.    


   
SvaraCitera

Notice: Skulle du som kvinna ha sex med en man en gång för 10.000 kr?

Vad fick dig att just sätta summan till 10.000 kronor? För mig en relativ hög summa för de allra flesta kvinnor. Skulle gissa på att genomsnittskvinnan hellre drar på en charterflight eller weekendfligt till solen för den summan därför där vet de att de får kuk gratis.


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
dock är kraven på att han är runt min egen ålder :I

i volunteer as tribute Blink


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

i volunteer as tribute Blink

x)


   
SvaraCitera

S3ON:

Men det är ju en engångsföreteelse? 10k i timmen 9 timmar om dagen vore ju guld.   

det är väl snarare det som skulle göra det värt? att ligga med någon i 10 minuter för 10000 är väl jättevärt. 9h/dag vore fan inte lika värt.

sen är det fullt rimligt att räkna utbetalningar i timlön oavsett tidsåtgång. exempel: x är med i en forskningsstudie som tar 10 min, för detta får x 1000kr. detta kan man påstå är mycket bra timlön även om det är en engångsförteelse. 


   
SvaraCitera

sinnessjuk uns: det är väl snarare det som skulle göra det värt? att ligga med någon i 10 minuter för 10000 är väl jättevärt. 9h/dag vore fan inte lika värt.

Håller inte med, 10x9 vore mycket mer lönsamt. 


   
SvaraCitera