Aviseringar
Rensa alla

Sex före äktenskapet


Ämnesstartare

sweetheart from hell:

Ja, självklart! (Du röstade på detta alternativ)

Tämligen dum fråga.


   
SvaraCitera

sweetheart from hell:

Ja, självklart! (Du röstade på detta alternativ)

Sex och närhet är nice, alla borde göra det (förutom om du har AIDS) [smile]


   
SvaraCitera

sweetheart from hell:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

Sjuk fråga[shake]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

(förutom om du har AIDS)

😐 klart man ska få närhet då med..


   
SvaraCitera

ohYEA_:

😐 klart man ska få närhet då med..

Ok, med andra AIDSare då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetheart from hell:

Ja, självklart! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Snacka om att köpa grisen i säcken annars


   
SvaraCitera

Äktenskap är påhittat. knulla runt hur jävla mycket du vill, eller vem vill, vem fan bryr sig så länge du inte har aids.

Knulla på då livet är nice, annars för du knulle rynklig röv när du är gammal. PASSA PÅ NÄR DU ÄR UNG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetheart from hell:

Ja, självklart! (Du röstade på detta alternativ)

Sex är väl en del av livet och äktenskapet? Om man ska vänta med sex tills dess man gift sig och sen funkar det liksom inte att ha sex med den personen då är ju mkt förstört i själv äktenskapet och då kanske man inte är menade att leva tsm....


   
SvaraCitera

sweetheart from hell:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

Typ äktenskapsbrottsligt ju. 🙁
Men allt kanske är tillåtet, men allt är inte nyttigt, och vissa saker är skit, som förstör allting både för en själv och andra.

Saraswe:

Sex är väl en del av livet och äktenskapet?

Det finns de som föds könlösa och utan möjlighet till sexuell aktivitet och oskickliga till äktenskap. Det är ingen del i deras liv 🙁

Och i himmelriket ska ingen gifta sig eller bli bortgift, och man ska vara som änglarna i himmelen, och då blir det inga äktenskap och inget sex väll. Alltså är det ingen del av nästa liv heller, så de kommer aldrig någonsin bli gifta eller få ha sex. 🙁

Sen finns det de som blir kastrerade och får sina könsorgan avhuggna av människor. 🙁

Men somliga finns ock, som för himmelriket gjort sig sex och äktenskapslösa. 🙁

Saraswe:

Om man ska vänta med sex tills dess man gift sig och sen funkar det liksom inte att ha sex med den personen då är ju mkt förstört i själv äktenskapet och då kanske man inte är menade att leva tsm....

Om sexet inte fungerade, och man inte kunnde ha sex, så kunnde man aldrig ingå äktenskapet? För det krävs väll att man har sex, på brällopsnatten och det, för att det ska bli äktenskap liksom. 🙁


   
SvaraCitera

egentligen så bryr jag mig inte så mycket hur andra gör men jag kommer själv vänta. För att jag vill inte dela mig själv med en massa olika personer. Jag vill bara att en ska få det bästa jag har och jag vill vara riktigt, riktigt kär i den jag gifter mig med han ska vara den rätte. När man älskar någon då löser sig allt det andra. Fast jag sa aldrig att det skulle vara lätt. Desutom så behöver man inte vara dålig första gången bara mindre erfaren vilket man kan ändra på =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Och i himmelriket ska ingen gifta sig eller bli bortgift, och man ska vara som änglarna i himmelen, och då blir det inga äktenskap och inget sex väll. Alltså är det ingen del av nästa liv heller, så de kommer aldrig någonsin bli gifta eller få ha sex. 🙁

Om vi nu börjar snacka livet och inte himmelriket och vanliga människor, män och kvinnor så ser du nog en annan koppling....


   
SvaraCitera

Saraswe:

Om vi nu börjar snacka livet och inte himmelriket och vanliga människor, män och kvinnor så ser du nog en annan koppling....

Finns fortfarande de som aldrig träffar någon ju. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Finns fortfarande de som aldrig träffar någon ju. 🙁

Men det är inte speciellt vanligt, fråga en klass hur många dom har haft sex med så fattar du...


   
SvaraCitera

Saraswe:

Men det är inte speciellt vanligt, fråga en klass hur många dom har haft sex med så fattar du...

Minns i min förra klass där preics alla 30 stycken (16 år) utom jag hade varit ihop med någon, kysst någon, osv, och ungefär alla utom ca 5 stycken påstod att de hade haft sex. Det var jobbigt. 🙁


   
SvaraCitera