Aviseringar
Rensa alla

Sex första gången!


BoyNoSkillz:

Så jag ska inte kutta av min kuk som någon skrev?

Svår fråga, men det skulle ju göra jävligt ont, va?


   
SvaraCitera
Listus

BoyNoSkillz:

Så jag ska inte kutta av min kuk som någon skrev?

Jo gör det, du hänger med i tiden.

2018 är året killarna kuttar av sig pickadollen, för gör inte vi det själva gör väl feministerna det snart.


   
SvaraCitera

Hångla, gå ner på henne (men snälla hitta klitoris)!! Om hon är osäker kan du ju bara säga vad du vill att hon ska göra. Jag själv ville ha dirketiv för hade ingen aning hur jag skulle göra. Börja med missionären och kör långsamt och se henne i ögonen så du märker hur det känns för henne


   
SvaraCitera
Atilda

BoyNoSkillz:
Jag är rätt säker på att jag ska ha sex väldigt snart, min kompis och jag har fått en lite komplicerad relation.
Vi har onanerat varandra med kläder och torrknullat och så.
Men jag är rätt säker på att vi kommer ha samlag snart och jag vill veta vad jag ska tänka på t. ex: ska jag röra mig på ett speciellt sätt för att det ska vara skönare, ska vi börja med förspel och isåfall hur länge.
Är lite nervös och vill hjärna ha svar. Tack!

Ligg och mys, kolla på hennes läppar. Kyss henne samtidigt som du tar/smeker henne. Klä av varandra kläderna. Ha förspel (tiden bestämmer ni) så som smeksex, pulla, gå ner på henne. Förspelet gör så att ni båda kommer att vara in the mood. Kåta, upphetsade o hon våt osv. Sedan är det bara att ha sex. Självklart måste båda vara med på det! Kolla gärna varandra i ögonen, på så sätt ser du hur hon reagerar. Tex att hon stönar, rör sig osv. Missionären är att föredra, ha gärna en kudde under hennes rumpa. Då kommer du åt henne i en bättte vinkel och den vinkeln brukar vara skön. Lycka till!


   
SvaraCitera

BoyNoSkillz:
Jag är rätt säker på att jag ska ha sex väldigt snart, min kompis och jag har fått en lite komplicerad relation.
Vi har onanerat varandra med kläder och torrknullat och så.
Men jag är rätt säker på att vi kommer ha samlag snart och jag vill veta vad jag ska tänka på t. ex: ska jag röra mig på ett speciellt sätt för att det ska vara skönare, ska vi börja med förspel och isåfall hur länge.
Är lite nervös och vill hjärna ha svar. Tack!

va försiktig bara o ha kondom för att skydda er själva!


   
SvaraCitera

Vänta 30-60min med knullandet och ha riktigt långt förspel för om du är oskuld ska du inte bara vara väödigt blöt utan även väldigt upphetsad för att han lättare ska komma in utan smärta o blod.
När han ska komma in i dej ska ni ligga sked där du har din hand på hans höft och att du backar mot han och därmed kontrollerar farten på införandet. När han väl är inne bara ligger ni still ett tag så att du vänjer dej vid att ha något i dej och sen kan ni börja jucka försiktigt och prova olika ställningar där du som tjej styr o säger stopp när det  gör för ont. Han kommer troligen bli för exalterad och vilja köra för hårt och snabbt få orgasm. Men för er tjejer är knullning självklart skönt krävs det ofta lång träning och experimenterande med olika ställningar för att du ska hitta rätt teknik för orgasm under knull.  När du en gång i tiden började onanera kanske du inte fick orgasm direkt men med träning ar du lärt dej rätt onaniteknik för bättre o bättre njutning och samma är det för att hitta dina triggerpunkter för härligare knull o orgasm. Alla tjejer borde ha sexleksaker och dildos för att på egen hand leka sig fram teknik till högre njutning som är sen viktig vid knullandet med partner.
Finns mycket härlig porr att se på nätet som inspiration men tyvärr har man klippt bort förspel mm och du måste filtrera dessa filmer. Däremot finns det bra undervisnings filmklipp om ni googlar efter Erosexotica.


   
SvaraCitera

Anton999:
där du som tjej styr o säger stopp när det  gör för ont. Han kommer troligen bli för exalterad och vilja köra för hårt och snabbt få orgasm.

Jag tror det är två killar faktiskt.


   
SvaraCitera

BoyNoSkillz:
Jag är rätt säker på att jag ska ha sex väldigt snart, min kompis och jag har fått en lite komplicerad relation.
Är lite nervös och vill hjärna ha svar. Tack!

Är ni tjej och kille eller två killar? Jag kanske har missuppfattat lite.


   
SvaraCitera