Aviseringar
Rensa alla

sex första gången


Ämnesstartare

Hjälp!!! Ska ha sex första gången snart och e skiträdd att det ska göra ont! O hur fan suger jag av nån?! Tror ja dööör..


   
Citera
Ämnesstartare

Var kåt, våt och använd kondom och glidmedel. Blir du osäker på om du verkligen vill/ångrar dig när ni väl är igång så avbryt.
Tänk dig att du suger på en isglass ba. Undvik tänder. Men här gäller ju samma grej som ovan, gör det inte om du absolut inte vill och tänk på att man kan få sjukdomar via oral- och analsex också.


   
SvaraCitera
Kudhos

isola: Var kåt, våt och använd kondom och glidmedel. Blir du osäker på om du verkligen vill/ångrar dig när ni väl är igång så avbryt.

+ var klar i kommunikationen. Sex är en dubbelriktad gata och man måste berätta vad man tykcer är skönt och oskönt. 


   
SvaraCitera

gör bara det du själv känner dig bekväm med att göra och använd kondom i alla lägen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol vad är det med er och kondomer, har aldrig behövt ha nån och har knullat hundratals gånger

ba köör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
lol vad är det med er och kondomer, har aldrig behövt ha nån och har knullat hundratals gånger

ba köör

fast nu är det inte alla som vill riskera sjukdomar och graviditet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be honom att ta det lugnt i början. För mig gjorde det ganska ont först, antar att det var för att jag var så nervös och spänd. Försök att slappna av så gör det inte så ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du känner,  "Hjälp!! " inför det så hade jag väntat. 


   
SvaraCitera

Tickstart:
lol vad är det med er och kondomer, har aldrig behövt ha nån och har knullat hundratals gånger

ba köör

Ungefär samma här, har aldrig tagit det med kondom 


   
SvaraCitera
Gifted

Prata. Ha kul! Man behöver inte göra allt på samma gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Tänk dig att du suger på en isglass ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta't lugnt och om du känner att du inte riktigt e redo så finns det ingen på hela planeten som kan tvinga digGlad


   
SvaraCitera
skal
 skal

Fingerprints:
Om du känner,  "Hjälp!! " inför det så hade jag väntat. 

o 20 år senare är du fortfarande oskuld...
vad e det för tipps?Tumme ned


   
SvaraCitera

Tickstart:
lol vad är det med er och kondomer, har aldrig behövt ha nån och har knullat hundratals gångerba köör

Könssjukdomar... Skydd är alltid viktigt, om inte graviditet önskas alltså. Gärna att båda parter skyddar sig också. 


   
SvaraCitera

skal:

o 20 år senare är du fortfarande oskuld...
vad e det för tipps?Tumme ned

vissa känner sig aldrig redo och det är helt ok


   
SvaraCitera