Aviseringar
Rensa alla

Sex gör ont


Miceparade:

Kan möjligen bero på att han stöter i din livmodertapp. Kan göra ont/känns obehagligt.

Men du gillar det? [blush]


   
SvaraCitera

Du kan ju föreslå att han använder en strap-on med betydligt mindre penis i stället för att köra in sin riktiga! [smile]


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Du kan ju föreslå att han använder en strap-on med betydligt mindre penis i stället för att köra in sin riktiga!

Varför finns du?


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Varför finns du?

Nu förstår jag inte alls vad du menar? Tror du inte att mitt råd löser problemet eller?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Nu förstår jag inte alls vad du menar? Tror du inte att mitt råd löser problemet eller?

Nä dum fråga från min sida, men ja, tror inte att ditt råd kommer att vara till mycket hjälp.


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Varför finns du?

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

honolulu:

[bigsmile][love]

hahah det är en sånt vi skriver. [blush]


   
SvaraCitera

Rävpojken:

hahah det är en sånt vi skriver. [blush]

hahah det är en sånt? [blush] älskar hur ja föreställde mig din blick där du ba "bitch... please. vad är poängen me sex då" typ


   
SvaraCitera

honolulu:

hahah det är en sånt? älskar hur ja föreställde mig din blick där du ba "bitch... please. vad är poängen me sex då" typ

HAHA nää sex handlar bara om kvinnanas njutning. [blush]


   
SvaraCitera

klamydia kanske


   
SvaraCitera

Rävpojken:

HAHA nää sex handlar bara om kvinnanas njutning. [blush]

ja vafan trodde du, de är vi som ska bära barnet i 9 mån, vi ska få nånting ut av de


   
SvaraCitera

honolulu:

ja vafan trodde du, de är vi som ska bära barnet i 9 mån, vi ska få nånting ut av de

Du aktualiserar en annan viktig fråga nu, nämligen hur den här tjejen ska kunna få ut en människa genom hålet när hon har svårt att få in en späd tonnåringskuk. Att föda ett barn är som att skita en fotboll!


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Du aktualiserar en annan viktig fråga nu, nämligen hur den här tjejen ska kunna få ut en människa genom hålet när hon har svårt att få in en späd tonnåringskuk. Att föda ett barn är som att skita en fotboll!

Varför finns du?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Du aktualiserar en annan viktig fråga nu, nämligen hur den här tjejen ska kunna få ut en människa genom hålet när hon har svårt att få in en späd tonnåringskuk. Att föda ett barn är som att skita en fotboll!

[rolleyes]

1. Du kanske råkat förbise att de här ungdomarna, och de flesta ungdomar med dem sannolikt främst har sex för att det är skönt och trevligt att ha sex. En förlossnings syfte är inte att den ska vara skön, direkt. Eller går du in i en sexakt med förväntningarna att det ska vara lika skönt som att genomgå en förlossning? Om så tror jag du är i rätt ordentlig minoritet.

2. Och det finns inget som föreskriver att den här tjejen "ska kunna" föda ut ett barn. Det finns inget som föreskriver att hon ska skaffa en unge över huvud taget. Snack om barnafödande är helt jävla irrelevant i sammanhanget.

3. Sedan är det som bekant så att en gravid människas kropp förbereder inför en vaginal födsel på massor av vis. Och folk spricker och massor av obehaglig skit händer, trots det. Det är inte att jämföra med en sexakt. Se punkt 1 och gärna sedan punkt 2.

Jävla barnafödandejämförelser i sådana här sammanhang är skitpuckade på alla plan. Sluta upp med dem.


   
SvaraCitera

Sluta chatta och tramsa.


   
SvaraCitera