Aviseringar
Rensa alla

Sex i film


jag med också funderat undrar om de blir kåta och så av att sitta med varandra halvnakna, men låtsas ha sex.


   
SvaraCitera

Haha har ni inte sett filmen Love Actually? Där är det ju två personer som arbetar som typ stunt-skådisar för sexscener [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

Haha har ni inte sett filmen Love Actually?

Jag har inte sett den än, den ligger i hyllan och väntar [surprised]


   
SvaraCitera

Urfbert:

Jag har inte sett den än, den ligger i hyllan och väntar [surprised]

Den är rolig! Men glömde att skriva; dom har inte sex på riktigt utan blir filmade i såna positioner endast, ofta nakna eller halvnakna. Vet ju inte hur mycket det stämmer med verkligheten men iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

Den är rolig! Men glömde att skriva; dom har inte sex på riktigt utan blir filmade i såna positioner endast, ofta nakna eller halvnakna. Vet ju inte hur mycket det stämmer med verkligheten men iaf!

Jag har bara sett slutet av den [y]
Okej, låter ju harmlöst .. undrar vad som får en att ta ett sånt jobb [tard]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Urfbert:

Stan ins för att göra grovjobbet?

Precis.


   
SvaraCitera
Tyrael

De har underkläder som ser ut som bar hud. [wink]


   
SvaraCitera

Vilka slampor isåfall. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grat:

Finns nog filmer där de inte låtsas [y]

Tack för info [y]


   
SvaraCitera

de brukar ha typ minikalsonger eller någonting för könsorganen sen låtsas de.


   
SvaraCitera

eller ibland på riktigt lulkz


   
SvaraCitera

Urfbert:

ag har alltid undrat hur sex på film går till, om det är på riktigt eller hur de annars löser detta. Tänkte att någon här kanske vet eller vet var man kan få reda på sånt?

jag tycker det svåra är hur man inte får stånd i en sådan sittuation, som när nomi rapace rider mikeal nyqvist i luftslottet som sprängdes eller om det nu var den första.
De säger att det är svårt att bli upphetsad med ett helt filmteam runtom kring sig men lite halvbånge måste man få:)

kanske var det inte meningen att de skulle ha sex på riktigt i ken park, men eftersom kidsen fick stånd i alla fall så bestämde sig de för att bara kötta på


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera