Aviseringar
Rensa alla

Sex i skogen


Ämnesstartare

Vi var ute en höst kväll båda hade mjukis för lättare ”access” så vi gick och satte oss på en bänk nära skogen, det var bara vi där. Vi började med att kyssas lite,
så sa hon att hon ville se min kuk, jag tog fram ut den så tog hon tag i den o smekte den mjuk och började runka tyckte det kändes skönt och stönade.

Den är ganska stor sa hon, och frågade om hon fick stoppa in den i munnen.

Ja gör det, svarade jag.

Så stoppade hon den i munnen vad mjuk och skönt det kändes i hennes mun. Så tog hon ut den och sa att säga till när någon kommer förbi.

Så hon fortsatte att leka med kuken i hennes mun så tittade jag åt vänster och säg en kvinna komma med en hund, jag varnade henne så slutade hon, jag täckte för kuken med tröjan och damen gick förbi. Så tog hon bort tröjan och började suga mer. Så slutade hon när en man gick förbi, efter att mannen hade gått förbi sade jag,

Jag vill pulla dig.

Du får leka med mina bröst först.

Jag lade in handen mellan tröjan och drog ned bh:n och lekte med brösten, så började jag slicka runt dem och pussa dem. Sen frågade jag ifall jag fick pulla henne,

Hon sa ja.

Hon lade sitt vänstra ben över mitt högra ben, så lade jag in min hand i hennes byxa och innanför hennes trosa, och började pulla henne hon fnittra lite så började hon stöna. Så kom det fler personer som gick förbi, så vi bestämde oss för att gå in i skogen. Vi gick lite o letade och hittade ett ställe, jag satte mig på en träd stubb och tog ut min kuk så började hon suga av mig igen. Efter en stund sade hon.

Jag vill knulla dig! Får jag det!
Ja visst sade jag,
Är du säker sade, hon
Så accepterade jag det.

Så vi gick lite länge in, så drog jag ned mina byxor och hon satte på en kondom på mig och hon drog ned sina byxor. Så knullade jag henne, hon stönade därefter började jag stönad. En stund senare kom det några tonåringar och gick förbi, så vi avslutade och bestämde oss för gå hem.

Det var så jag tappade oskulden och blev avsugen för första gången.


   
Citera
Ämnesetiketter

Inga kommentarer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öööööööööööööööööööööööööööh ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

westa88:

kuk

där kom jag[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

öööööööööööööööööööööööööööh ...

jag tror du har nåt att berätta[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

jag tror du har nåt att berätta[wink]

berätta du[blush]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, då får man väl säga gratis då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

berätta du

jag var inte med, eller ja...eftersom det ändå är en höstkväll i berättelsen och i verkligheten så...ehh.öhh............[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera