Aviseringar
Rensa alla

Sex i vatten O.o


Ämnesstartare

Är det någon som har lite tips angående detta? Jag och en pojke testade på detta för ett tag sedan, men vi lyckades inte. Han var hård och jag var våt, men på något sätt så blev det för mycket friktion ändå. Blev väldigt trögt och gick helt enkelt inte. Så vad ska man göra? Vi roade oss ändå, men jag saknade själva penetrationen. [sad]

Ska man köra på den gamla vanliga och hederliga metoden med vilja, våld och vaselin?

Eller ska man börja på skiten uppe på land och sedan förflytta sig ner i vattnet när man väl kommit igång?

För jag vill ha i vatten. Prestigegrej. [mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bond:

Han var hård och jag var våt, men på något sätt så blev det för mycket friktion ändå. Blev väldigt trögt och gick helt enkelt inte.

Mjo.. Testa att börja på land! [y]


   
SvaraCitera

Funkar bra i badkar i alla fall, men det kan ju bero på ställningen. Hurvida det är när man står har jag ingen aning om. Börja på bryggan och hoppa i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk ser för mycket på film.


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Folk ser för mycket på film.


   
SvaraCitera
Spyro

testa istället .... på alla sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bond:

Han var hård och jag var våt, men på något sätt så blev det för mycket friktion ändå. Blev väldigt trögt och gick helt enkelt inte.

alltså, visst blir det ju lite torrare.. men inuti är du ju fortfarande våt o de produceras mer hela tiden, eller nåt.. men ja vaselin är bra o ha i sådana tillfällen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd silikonbaserat glid, nästan helt nödvändigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex i vatten gör ont [tard]


   
SvaraCitera

Det funkar men är fruktansvärt jobbigt. Men jag är förvisso jävligt lat med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glidmedel ofc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag klrarde det i vatten [cool] men jag kanske är slapp/han kanske hade liten kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Folk ser för mycket på film.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

[rolleyes]

vad......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det inte så att man torkade ut slemhinnorna om man hade sex i vatten?


   
SvaraCitera