Aviseringar
Rensa alla

Sex innan 15?


Nej man (iaf jag) vill vara med någon bra och erfaren första gången som förstår lite bättre och är mogen men det är ganska svårt om man är under 15 utan att det blir pedofilvarning.


   
SvaraCitera

Men var det inte du som nyss gjorde en tråd om att pojkvännen tjatar med du inte vill?


   
SvaraCitera

Fan, morgonsex är väl skitnajs? Har aldrig tänkt på tidslaget förut, varför skulle man Skeptisk


   
SvaraCitera

Efter 15 är vanligt men före 15 är också vanligt.

Förövrigt så är sex med sig själv också sex Galen Samt att killa också räknas som sex. Men antar att du menar med motsatta könet och vid privata delar.


   
SvaraCitera
reben

Xuzkie: GalenSamt att killa också räknas som sex

va


   
SvaraCitera

reben:

va

Killa, kittla eller knismesis, det är när man lätt berör kroppen medarrow-10x10.png något som får nerverna att reagera så lite på känseln att det blir en stimulans.
  Det är typ som smekning.

De som är "kunniga" om sex, typ dom som arbetar på ungdomsmottagningarna, de som lär om sex och samlevnad i skolan och sånt tex... Räknar att "killning" är en typ utav sex handlingarrow-10x10.pngRullar ögonen

Men strunt samma... Det var bevisligen sex med annan personarrow-10x10.png som det skrevs om.


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Killa, kittla eller knismesis, det är när man lätt berör kroppen medarrow-10x10.png något som får nerverna att reagera så lite på känseln att det blir en stimulans.
  Det är typ som smekning.

De som är "kunniga" om sex, typ dom som arbetar på ungdomsmottagningarna, de som lär om sex och samlevnad i skolan och sånt tex... Räknar att "killning" är en typ utav sex handlingarrow-10x10.pngRullar ögonen

Men strunt samma... Det var bevisligen sex med annan personarrow-10x10.png som det skrevs om.

Att kolla någon i ögonen är också sex isf?


   
SvaraCitera

hade när jag var 16, hade nog haft långt innan om jag varit mindre blyg. 15 känns som en helt ok ålder


   
SvaraCitera

mm hade d


   
SvaraCitera
time
 time

Jag var 14 och i efterhand kan jag tycka att det var lite väl ungt men det var med någon jag var kär i och framförallt (det är egentligen det viktigaste) ville jag ha sex, längtade efter det, var upphetsad osv. Annars hade jag väntat tills jag var! 


   
SvaraCitera

titanicfanatic:
Nej man (iaf jag) vill vara med någon bra och erfaren första gången som förstår lite bättre och är mogen men det är ganska svårt om man är under 15 utan att det blir pedofilvarning.

det var inte frågan


   
SvaraCitera

 Jag var 14 och var med min pojkvän som jag var/är kär i, men jag var inte redo för det, förväxla inte känslor med upphetsning, men tkr att du ska göra det när du är redo+kåt


   
SvaraCitera