Aviseringar
Rensa alla

sex leksaker!


Ämnesstartare

har du tänkt köpa en sex leksak till dej skälv, i så fall vilken. ex en lös vagina eller en dildo.


   
Citera
Ämnesetiketter

Sju!


   
SvaraCitera

fem leksaker


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

99 fiskar


   
SvaraCitera

Till julklapp menar du?


   
SvaraCitera

Håll i dig och ställ dig i en dörröppning om det skälver. Och sex leksaker är tillräckligt för vilket barn somhelst, om det är barn du köper till villsäga.


   
SvaraCitera

hmm. det är inte lagligt att köpa mänskliga kroppar eller dess kroppsdelar. föreslår att du raggar upp någon och hoppas på att hen har en lös vagina, rimligtvis en äldre och mer använd tant. 


   
SvaraCitera
b1son

nä kör med termos o snabbmakaroner


   
SvaraCitera

vad ska jag med sex stycken leksaker till??!?!?!!! HAHA förstår ni???? sex leksaker? för att trådskaparen separerade ett sammansatt ord och nu låtsas jag ta den nya betydelsen på allvar för komisk effekt??? JAG ÄR SÅ ROLIG Glatt skålandeHjärta


   
SvaraCitera
Smilen

Snuskhummer.


   
SvaraCitera

Det är väl ganska uppenbart att tråden handlar om sexleksaker ? Om man läser innehållet.

Jag har två fleshlight hemma men inte använt dem på ett tag. Ena är med Jenna Haze, det står hennes signatur på den. Glad


   
SvaraCitera

Ska ge bort den här till min förra kk... hon behöver få lite låtsaskuk.   Mycket glad

professional_sex_toy.jpg


   
SvaraCitera

Nix, varken någon sex leksak eller någon sexleksak. Handen är nog min bästa vän.  Glad

Btw, har hört att de förr spred informationen i skolorna att för att förhindra de studerande från att onanera så skrämde de upp barnen med att om man onanerar mycket så får man håriga handflator. Det är SANT! Inte att man får håriga handflator utan att de spred det i skolarna!  Tumme ned


   
SvaraCitera