Aviseringar
Rensa alla

sex = må dåligt


Ämnesstartare

hejjj. skrev typ detta i sexdagboken men jag tänkte att jag kunde göra en ny tråd också.

har kommit underfund med att ett av mina stora problem är att jag alltid ska försöka få mig själv att må dåligt. inte medvetet och att jag tycker det är kul eller nåt sånt såklart, det är bara det att jag gör det gång på gång. nu har jag även börjat involvera min sexualitet i detta. det suger verkligen. vet fan inte vad jag ska göra, jag har för hög press på mig själv typ. vet inte ens hur jag ska definiera mitt konkreta problem för jag fattar det knappt själv.

fan, jag vill ju att sex ska vara nåt kravlöst som får mig att må bra. nu är det precis tvärtom 🙁

är det nån som har samma problem? att få ågnest av sex eller använda det destruktivt? eller kanske har nåt slags tips om vad jag ska ta mig till?

puss


   
Citera

Ha inte sex om du inte verkligen är 100 % säker på att det är det du vill.


   
SvaraCitera

Jag fattar ingenting [confused]


   
SvaraCitera

tja, lust att va lite destruktiv med mej?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äppelskrutt:

Jag fattar ingenting

förstår det, för det är lite svårt att förklara när jag själv knappt fattar hur jag känner[crazy] det är väl det att jag sätter nåt slags krav på mig själv. får jag inte sex mår jag dåligt, får jag sex mår jag också dåligt. jag vill inte ha sex för att jag är kåt utan för att jag känner att jag måste. ungefär så. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ha inte sex om du inte verkligen är 100 % säker på att det är det du vill.

mm, jag har funderat på det. men sen blir det alltid så att jag har sex tillslut ändå. men jag får väl försöka lite mer då.


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

mm, jag har funderat på det. men sen blir det alltid så att jag har sex tillslut ändå. men jag får väl försöka lite mer då.

Ja[confused]


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

det är väl det att jag sätter nåt slags krav på mig själv. får jag inte sex mår jag dåligt, får jag sex mår jag också dåligt. jag vill inte ha sex för att jag är kåt utan för att jag känner att jag måste. ungefär så. 🙁

Du kanske kan byta ut det mot cola zero [cute]


   
SvaraCitera

sluta med det då


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sluta med det då

jo


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera