Aviseringar
Rensa alla

Sex med djur.


Ämnesstartare

De flesta tycker att det är helt ok att slakta och äta djur, men att vissa personer vill ha sex med djur ses som omoraliskt och äckligt.

På vilket sätt är det mer etiskt att föda upp djur för att sen slakta och äta dem, än att ha dem som sexpartner?

Jag har lite svårt att inte tycka att det är hyckleri att fördöma sex med djur när jag samtidigt inte har några problem att äta dem..

Tror ni att djuren lider mer av att ha sex med en människa än av att bli slaktad tex?

Och kan man förbjuda sex med djur samtidigt som man fortsätter slakta dem för att göra köttbullar och minkpälsar?


   
Citera
Ämnesstartare

Man vill ju inte ha sperma i maten kanske, hade varit asbögigt=äckligt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror sig på vilka djur man har sex med.

Har du sex med en hund så utnyttjar du den. Hundar är ju söta.

Har du sex med en häst så utnyttjar du den också i någon mån. Hästar kan ju inte försvara sig själva. Notera, hästar är söta.

Har du däremot sex med en gris tror jag inte många bryr sig. En gris liksom. De luktar och ser ut som fan själv. Fast sen kanske inte du är så intresserad av att ha sex med grisar... För de luktar ju och ser ut som fan själv.

[smile]

Notera också att allmänheten i västvärlden också tycker det är sjukt att man kan äta hund i öst. Notera även att många inte inser att vi slaktar häst för sitt kött också, precis som med grisar och kor, och detta blandas ihop till en härlig köttindustri.

Jag är helt säker på att man kan se ett samband där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET ÄR FEL att äta djur.
DET ÄR FEL att ha sex med djur.

Man kan jämföra sex med djur med pedofili eftersom djuren är samma underläge som barn [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Man kan jämföra sex med djur med pedofili eftersom djuren är samma underläge som barn [no-no]

Njaaaa... Inte riktigt va..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

På vilket sätt är det mer etiskt att föda upp djur för att sen slakta och äta dem, än att ha dem som sexpartner?

Svårt att förklara men man låter dom leva med att ha blivit rövknullade t.ex.... Lite som att plåga, medans om man dödar så är det lix poff poff slut..
tycker jag.
Det beror på hur man dödar djuret också men om vi säger att man gör det på ett mindre plågsamt sätt så tycker jag det är mer OK än att knulla med ett djur utan att deta om djuret är med på det osv.

Virvelvind:

DET ÄR FEL att äta djur.
DET ÄR FEL att ha sex med djur.

Tycker jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Njaaaa... Inte riktigt va..

Jo. Exakt så [no-no][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Hästar kan ju inte försvara sig själva.

Jag menar, hur utnyttjad kan en häst bli? Image


   
SvaraCitera

FY va acklig... att ens tanka tanken med att ha sex med djur.
Psyk sjuka manniskor... sok hjalp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart är det helt idiotiskt att bara bry sig om djur och deras välmående när det rör just tidelag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Jo. Exakt så [no-no][rolleyes]

Lägg till "[rolleyes]" i fetstil så summerar du min åsikt om ditt argument. [wink]

AndyH:

Jag menar, hur utnyttjad kan en häst bli?

Jag menar det. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

knulla med ett djur utan att deta om djuret är med på det osv.

Fast våldtäkt är ju aldrig ok. Man märker ju ganska lätt på djur om de vill vara med eller inte. Annars brukar de morra, gnälla, klösa eller försöka springa iväg etc.. Dessutom har de flesta djur ganska vassa tänder eller hårda hovar så man lär ju inte kunna rövknulla dem hur som helst eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Lägg till "" i fetstil så summerar du min åsikt om ditt argument.

jag vet inte vad "[rolleyes]" betyder? [blush][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

FY va acklig... att ens tanka tanken med att ha sex med djur.

Fast det är egentligen inte djursexet som är gjejen med tråden, utan varför det är etiskt ok att slakta och äta djur, men inte ha sex med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

jag vet inte vad "[rolleyes]" betyder? [blush][confused]

Enligt mig betyder det ungefär: Det var så dumt sagt att jag överväger att inte ge dig ett riktigt svar, utan ger dig denna smileyn istället. [smile] No offence dock.


   
SvaraCitera