Aviseringar
Rensa alla

Sex med en annan, förlåta eller gå vidare?


Ämnesstartare

Jag har träffat en kille i 4 månader ungefär. Vi har jättekul ihop och jag gillar honom verkligen. I början mer som en vän, men nu mer & mer. Vi har aldrig riktigt pratat om vår relation, men alla ser oss som ett par. I början var jag väldigt kall emot honom eftersom han är modell och får mycket uppmärksamhet av andra tjejer (vilket inte stör mig jättemycket eftersom jag inte är så pass svartsjuk). Då var han väldigt på. Nu känns det ändå som att vi är på samma nivå, men han kan vara väldigt upptagen ibland, eftersom han jobbar som modell.

Häromdagen fick jag reda på att han hade sex med en annan tjej på fyllan när han var i en stad i närheten. Jag vet inte om det är sant, men det skulle inte förvåna mig. Jag hörde det ifrån en bekant till tjejen som han antagligen ska ha haft sex med.

Jag, som är så blåögd och tror att han ska gilla mig & bara mig, att jag ändå är nummer ett även fast alla andra tjejer flörtar med honom ofta, skulle kunna förlåta dethär.

Frågan är, hur dum är jag om jag gör det?
Hur skulle du ha gjort?
Konfronterat honom, till att börja med?

Jag har klurat lite på att låtsas som ingenting, dumpa honom och bara gå vidare.
Eller
Säga att vi ändå bara är vänner & fråga om sanningen, om han har haft sex med nån annan eller inte
Eller
Visa hur förkrossad jag egentligen är över det. Fråga vad han vill ha, mig eller alla andra

För mig finns bara han. Vi har ändå kännt varandra så länge och det känns fel att ge upp något när det har gått så lång tid.

Should I fight for this love, or move on?


   
Citera

Im fancy:

skulle kunna förlåta dethär.

Fast, om ni nu inte ens är ett par, vad finns det att förlåta?
Bara för att andra ser er som par för att ni uppför er som det betyder det inte att ni är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Bara för att andra ser er som par för att ni uppför er som det betyder det inte att ni är det?