Aviseringar
Rensa alla

Sex med en annan, förlåta eller gå vidare?


Im fancy:

Men om han vill va med andra så vill han ju obviously inte vara med mig.

Resonerar du så om dina vänner också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Då har du ingen rationell anledning att bekymra dig.

Skönt 🙂

Chibibbi:

Fråga honom. Kommunicera med honom. Hur kan du veta vad han vill om ni aldrig talar?

Jag får göra det! Har inte träffat honom på ett par dagar eftersom han är iväg med jobbet. Blir tokig av att noja över det! Men får helt enkelt lugna mig och ta ett snack när han kommer hem [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Resonerar du så om dina vänner också?

Verkligen inte. Jag har väll inte sex & är kär i mina vänner? Är inte så pepp på att ha ett öppet förhållande.


   
SvaraCitera

Im fancy:

Verkligen inte. Jag har väll inte sex & är kär i mina vänner? Är inte så pepp på att ha ett öppet förhållande.

Undrade hur du tänkte bara. Helt möjligt att du inte gill ha ett öppet förhållande, men resonemanget att om han är med andra vill han inte vara med dig håller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Undrade hur du tänkte bara. Helt möjligt att du inte gill ha ett öppet förhållande, men resonemanget att om han är med andra vill han inte vara med dig håller inte.

Mena mer att då kan han ju inte vara speciellt kär. Så är jag iaf. Om jag är kär så vill jag bara ha den personen, då har jag inget behov av att hålla på med andra.
Get it?


   
SvaraCitera

Im fancy:

Nae... Som sagt, jag är nog rätt gammalmodig. Har inte sex med nån annan om jag är kär i en person.
Ja. Det är väll det jag får ta mod till att göra! 🙂

Det är ju inte särskilt konstigt att du tycker/känner så men det betyder ju inte att han känner/tycker likadant. [cute]

Försökt att inte må dåligt över det (och du vet ju inte om det är sant heller!) och samla mod och prata! Då får du reda på hans syn och så kan du ta ställningen utifrån det.


   
SvaraCitera

Im fancy:

Mena mer att då kan han ju inte vara speciellt kär. Så är jag iaf. Om jag är kär så vill jag bara ha den personen, då har jag inget behov av att hålla på med andra.
Get it?

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det är ju inte särskilt konstigt att du tycker/känner så men det betyder ju inte att han känner/tycker likadant.

Försökt att inte må dåligt över det (och du vet ju inte om det är sant heller!) och samla mod och prata! Då får du reda på hans syn och så kan du ta ställningen utifrån det.

Precis, och det är det jag är rädd för.

Ja, jag får göra det! Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Hur gammal är du?

19, why?


   
SvaraCitera

Im fancy:

19, why?

Förmågan att kunna förstå och sätta sig in i andras situation brukar komma med åldern. Du verkar lite egocentrisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Förmågan att kunna förstå och sätta sig in i andras situation brukar komma med åldern. Du verkar lite egocentrisk.

Så det är bara jag som tycker att det är konstigt att han går och har sex med andra när vi är halvt tillsammans?
Right..


   
SvaraCitera
Exner

Im fancy:

Konfrontera honom

Fråga vad han tycker pågår mellan er och vad du och han vill att det ska bli eller vara. Hittills har han inte begått något direkt fel.


   
SvaraCitera

Im fancy:

Så det är bara jag som tycker att det är konstigt att han går och har sex med andra när vi är halvt tillsammans?
Right..

Nej, men du utgår från att alla fungerar som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Nej, men du utgår från att alla fungerar som du.

Det har jag aldrig sagt.
Men tycker att det är moraliskt fel att hålla på med andra om man har ett förhållande, som vi förvisso inte direkt har men ändå. Ville bara höra hur andra såg på situationen för att få ett annat perspektiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Fråga vad han tycker pågår mellan er och vad du och han vill att det ska bli eller vara. Hittills har han inte begått något direkt fel.

Mm, får som sagt prata med han!


   
SvaraCitera