Aviseringar
Rensa alla

SEX MED EN MÖRDARSNIGEL!


Ämnesstartare

Det här är någonting som alla borde testa, minst en gång. Det finns inget härligare än att ha sex med en mördarsnigel.

Såhär gör du:

Kille:

Ta en mördarsnigel och ta av dig alla kläderna. Sedan tar du en liten sax och klipper ett hål, lagom stort för kuken att komma in i. Hålet ska dock inte vara ihåligt utan det ska bara vara så att det yttersta skinnet på snigeln är borta. Sen är det bara att fästa snigeln på kuken och börja jucka [bigcheers]. Finns fan inget skönare.

Tjej: Ta en mördarsnigel och ta av dig alla kläderna. Sen stoppar du snigeln i en juckande takt fram och tillbaka i din fitta tills du får orgasm. [bigcheers]

Jag lovar, det är skitskönt.

Finns det kanske någon som redan testat det och upptäckt den härliga känslan?


   
Citera
Ämnesetiketter

Märkligt som det må vara så är den enda frågan som dök upp i mitt huvud efter att ha läst din text hur pass stora mördarsniglarna i ditt område måste vara. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Övernaturlig:

Märkligt som det må vara så är den enda frågan som dök upp i mitt huvud efter att ha läst din text hur pass stora mördarsniglarna i ditt område måste vara. [tard]

De är inte större än vad mördarsniglar brukar vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][cry]

Sluta trolla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Sluta trolla!

Jag trollar inte [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur kom du på det.....[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ban plz?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knyttet:

hur kom du på det.....[cry]

Var kåt, hade inte flickvännen tillgänglig och såg en mördarsnigel på marken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mördarsniglar.. Mina föräldrar är ute i trädgården och klipper av dem på mitten hela tiden.. Tycker synd om dem även fast de troligtvis inte hinner känna något innan de dör. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

Är mördarsnigel samma sak som igel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Är mördarsnigel samma sak som igel?

Nej, mördarsniglar suger inte blod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mördarsniglar.. Mina föräldrar är ute i trädgården och klipper av dem på mitten hela tiden.. Tycker synd om dem även fast de troligtvis inte hinner känna något innan de dör.

Hahahaha [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mina föräldrar är ute i trädgården och klipper av dem på mitten

[shake][cry][cry]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Är mördarsnigel samma sak som igel?

Dom där bruna sniglarna utan skal


   
SvaraCitera