Aviseringar
Rensa alla

Sex med ex - bra eller dåligt?


Ämnesstartare

Tja allihop!
Jag och mitt ex gjorde slut för en månad sedan efter att vi kommit fram till att vi inte är "kära" i varandra längre. Precis efter uppbrottet hade vi sex eftersom jag hade sovit över och vi redan var i stort sett nakna. Hon vill fortfarande vara vän med mig.

Funderade på att bryta kontakten med henne helt eftersom jag vill kolla runt på annat, men läste om att typ 90 % av alla relationer direkt efter en avslutad relation bara blir skit och elände.

Hon kommer över igår 4 veckor sedan förra gången och när hon gick in genom dörren kände jag ingenting. Bara ett enormt behov av att få ligga med henne. Vi började prata en del om sex och hon såg extremt kåt ut och det slutade med att vi knullade skiten ur varandra.

Extremt härligt. [bigsmile]

Men det jag undrar är vad ni andra har för erfarenheter när ni ar haft sex med era ex. Hur kan det bli i förlängningen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jobbigt sedan när hon träffar en ny och börjar knulla med honom, visst du känner inget för henne nu men hur tacklar du när hon slutar knulla med dig och bryter upp helt?


   
SvaraCitera

T Närkontakt:

läste om att typ 90 % av alla relationer direkt efter en avslutad relation bara blir skit och elände.

stämmer..


   
SvaraCitera

Jag går väl igenom det just nu.

Hon gjorde slut med mig för jag berättade om att jag var förälskad i en annan tjej.
Dock verkar det som om mitt ex behövde sexet och jag antar att jag inte klagar.
Jag har ändå en känsla att det kommer bita mig i arlset en dag.


   
SvaraCitera

Pappbox:

Jobbigt sedan när hon träffar en ny och börjar knulla med honom, visst du känner inget för henne nu men hur tacklar du när hon slutar knulla med dig och bryter upp helt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Jobbigt sedan när hon träffar en ny och börjar knulla med honom, visst du känner inget för henne nu men hur tacklar du när hon slutar knulla med dig och bryter upp helt?

Har tänkt på det, men till saken hör att vårt förhållande blev mer som en kompisrelation sista året. Hur som helst tänker jag hålla på så länge som möjligt. Efter andra gången nu sa hon att det kändes så skönt eftersom det inte var en massa konstiga känslor inblandade, bara att köra på. =)


   
SvaraCitera

T Närkontakt:

bara att köra på. =)

Ja det är helt upp till dig om du vill fortsätta eller sluta
Du bad om råd och jag ger dig ett 😉
Saker förändras över en natt och när de väl förändras kan det vara omöjligt att få tillbaka dem igen, tro mig när jag säger det.
Om du vet om vad du kan förlora på det och vad som kan hända så kör på


   
SvaraCitera

Personligen skulle jag inte det. Men du är ju inte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Om du vet om vad du kan förlora på det och vad som kan hända så kör på

Det är väl förhoppningsvis det allting hänger på [wink] Vi tog initiativet samtidigt och känner samma sak. Vi tänker inte göra det allt för ofta däremot, bara för att få en "cure for the itch"


   
SvaraCitera

T Närkontakt:

Vi tänker inte göra det allt för ofta däremot, bara för att få en "cure for the itch"

Dåså, men passa dig bara så du inte får känslor för henne igen eller ännu värre låter dig själv bli svartsjuk
ha så kul 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

ha så kul 😉

Ha! You bet [wink]


   
SvaraCitera