Aviseringar
Rensa alla

sex med ful tjej


Ämnesstartare

Asha:

Ok. Beteendet är oförståeligt för mig. 

Jag ska gänga mig nästa sommar måste iallafall fixa typ 50 tjejer tills dess. Bara ta vad man får.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Asså de är ju snygga efter ett antal groggar, det gäller bara att skicka hem dem/smita hem innan man nyktrar till.

hahaha
vill också göra så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han får väl må dåligt om han vill sluta tyck att han inte ska det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jag ska gänga mig nästa sommar måste iallafall fixa typ 50 tjejer tills dess. Bara ta vad man får.

Paradoxen som uppstår när man samlar på erfarenheter att skämmas över. *facepalm* 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dröm krossare:

hahaha
vill också göra så

Gå ut och ragga då. Det är ju det Visionen går ut på, eller har du gängat dig? Gör slut isåfall.

Asha:

Paradoxen som uppstår när man samlar på erfarenheter att skämmas över. *facepalm* 

Jag skäms inte. Fittan har inget ansikte, nya damer varje helg är just min filosofi jag menar...varför käka blodpudding varje dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"fittan har inget ansikte" 

Och poeten har talat <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ångrar mig även om hon inte är ful Ledsen

Rävpojken:

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Gå ut och ragga då. Det är ju det Visionen går ut på, eller har du gängat dig? Gör slut isåfall.
Jag skäms inte. Fittan har inget ansikte, nya damer varje helg är just min filosofi jag menar...varför käka blodpudding varje dag?

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Gå ut och ragga då. Det är ju det Visionen går ut på, eller har du gängat dig? Gör slut isåfall.
Jag skäms inte. Fittan har inget ansikte, nya damer varje helg är just min filosofi jag menar...varför käka blodpudding varje dag?

Du skäms visst, du sa nyss det. Det där var inte djupt överhuvudtaget. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte gå ut,dom jag skulle vara med är du m i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
"fittan har inget ansikte" 

Och poeten har talat <3

Ironi? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Ironi? 

Ja. Håller med i teorin men skulle aldrig lägga fram det så vulgärt och i den kontexten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Du skäms visst, du sa nyss det. Det där var inte djupt överhuvudtaget. 

Vart sa jag det?

Birger:

Ja. Håller med i teorin men skulle aldrig lägga fram det så vulgärt och i den kontexten. 

Jag är rösten av de röstlösa. Jag är den som har stake att säga vad alla tänker.Just därför borde jag bli moderator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Vart sa jag det?
Jag är rösten av de röstlösa. Jag är den som har stake att säga vad alla tänker.Just därför borde jag bli moderator.

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Vart sa jag det?
Jag är rösten av de röstlösa. Jag är den som har stake att säga vad alla tänker.Just därför borde jag bli moderator.

Haha, jag tycker det är bra att du säger vad du tänker. Bara det att du tänker väldigt manipulativt. :PPPPP


   
SvaraCitera