Aviseringar
Rensa alla

Sex med kille som har liten kuk


Ämnesstartare

oavsett vem som hjar minstr så har den vunnit en trekant me mig å minm sambo om den infinner sig för snack idag..


   
SvaraCitera

Åh suck!


   
SvaraCitera

tolvan:

1.Hur liten är den minsta kuk du har haft?

18 lång.

:

2.Hur kändes det i jämförelse med en "normalstor"?

rätt bra faktiskt.

:

3.Vad var din första tanke när du såg kuken?

såg den ju slak först och då är det ju inte så imponerande, kuk som kuk, och sen typ "aha ok"

:

4.Om du hade vetat innan hur liten den var, hade ni ändå haft sex?

hahaha ja

:

5.Skulle du dissa en kille för att han har liten kuk?

nej. en ren slump att de råkat vara stora.

:

6.Hur liten (enligt dig) får en kuk som minst vara?

alltså, för mig är omkretsen mycketmycket viktigare än längden. att folk slår i livmoderhalstappen gör svinont, så längden är rätt överskattad. pencildicks kan gå annorstädes.
dessutom beror allt på vad man gör av sin storlek, oavsett vilken den må vara. bra rörelser och fingerarbete är bättre än långsnopp. [no-no]


   
SvaraCitera

Hur är 15 cm på 13 åring?


   
SvaraCitera
Yaren

Jag är oskuld

1. Nej, sex är sex

2.  Faktum är att jag hellre skulle ligga med en kille med liten kuk, i alla fall i början.

Finns ingen speciell längd.


   
SvaraCitera
Bakric

Förjävla tur man har 18 då Skål


   
SvaraCitera

tolvan:

[bigsmile][smile][cute][blush][love][y]

Inse bara, medellängden är 14-19 cm vid åldern 13-19, och det är det som tjejer ställer krav på.. Du är alltså liten just nu, lev med det..


   
SvaraCitera

Ninja_Simon: Hur är 15 cm på 13 åring?

För litet! Inse bara, 25+ är grejen, och det är det som tjejer ställer krav på.. Du är alltså liten just nu, lev med det.. 


   
SvaraCitera

Ninja_Simon:

Inse bara, medellängden är 14-19 cm vid åldern 13-19, och det är det som tjejer ställer krav på.. Du är alltså liten just nu, lev med det..

Imponerande slutsats du gör där! Vet du vad medellängd är? Varför inte dra till med 1-40cm om ett spann förekommande längder ska tas med? Bara utifrån det du skrev blir ju medellängden 16,5 cm, vilket du med en snabb googling kommer märka inte stämmer speciellt bra.

Och oavsett vad folk skriver här (förmodligen optimistiskt mätt, samt avrundat uppåt) så är inte svaren i tråden representativ för alla tonåringar.


   
SvaraCitera