Aviseringar
Rensa alla

Sex med klasskompis


Ämnesstartare

Hej, jag och en i min klass som jag knappt pratat med under några år började snacka för en vecka sen och efter att vi snackat i kanske 5 dagar så började vi "skämta" om att ha sex. Nu är det bestämt att vi ska ses imorron och börja eller vad man ska säga,vi är inte tillsammans eller något, bara ute efter känslan och vill bara ligga med varann och inget mer, är det någon mer som har gjort npgot liknande? Är det normalt? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är 100% onormalt, här i Kristna Sverige gifter vi oss innan samlag idkas. 


   
SvaraCitera
alk
 alk

Handuvet: vill bara ligga med varann och inget mer, är det någon mer som har gjort npgot liknande? Är det normalt?

Nån mer som gjort något liknande?...Ehhh...? Hur tror du annars att 80% av Sveriges befolkning har herpes?

Se till att skydda dig så ska det nog gå bra! (kondom) Glad

Viktigt att ni slappnar av. Tumme upp

Ganska självklart, men om hon ger sitt samtycke, men typ ångrar sig i sista minuten, våldta INTE henne genom att fortsätta ha sex Tumme ned Ha inte bråttom, du kommer få din chans snarare än du tror.

Annars så lycka till! Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är normalt och nice, men se upp hon verkar skön du kanske blir fast 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alk:

Nån mer som gjort något liknande?...Ehhh...? Hur tror du annars att 80% av Sveriges befolkning har herpes?

Se till att skydda dig så ska det nog gå bra! (kondom) Glad

Viktigt att ni slappnar av. Tumme upp

Ganska självklart, men om hon ger sitt samtycke, men typ ångrar sig i sista minuten, våldta INTE henne genom att fortsätta ha sex Tumme ned Ha inte bråttom, du kommer få din chans snarare än du tror.

Annars så lycka till! Glatt skålande

bra att vi grabbar påminner varandra om att inte våldta, det behövs! #tellyoursonnottorape


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alk:

Nån mer som gjort något liknande?...Ehhh...? Hur tror du annars att 80% av Sveriges befolkning har herpes?

Se till att skydda dig så ska det nog gå bra! (kondom) Glad

Viktigt att ni slappnar av. Tumme upp

Ganska självklart, men om hon ger sitt samtycke, men typ ångrar sig i sista minuten, våldta INTE henne genom att fortsätta ha sex Tumme ned Ha inte bråttom, du kommer få din chans snarare än du tror.

Annars så lycka till! Glatt skålande

Hade inte tänkt att våldta men jag förstår din tanke, jag har som sagt respekt för vad hon tycker också men tack för ditt svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är nog det mest onormala man kan råka ut för


   
SvaraCitera

Hej
Jag är en tjej på 13-14 år bor i Stockholm och söker en kille på 13-14 år skriv i kommeterarerna om du är intresserad
VIlen stad bor du i?
Hur gamla är du?


   
SvaraCitera
alk
 alk

Handuvet:

Hade inte tänkt att våldta men jag förstår din tanke, jag har som sagt respekt för vad hon tycker också men tack för ditt svar

Självklart inte.

Men tyvärr händer det rätt så ofta att när det är första gången, blir folk jätte hypadeMycket glad och om andra partnern ångrar sig i sista stunden fortsätter de ändå 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alk:

Självklart inte.

Men tyvärr händer det rätt så ofta att när det är första gången, blir folk jätte hypadeMycket glad och om andra partnern ångrar sig i sista stunden fortsätter de ändå :
Tror ej att det skulle hända, är väldigt förstående av mig själv om jag får säga så 😉 Och bara för att klargöra, det är hennes första gång och inte min 🙂


   
SvaraCitera

Panthea2003:
Hej
Jag är en tjej på 13-14 år bor i Stockholm och söker en kille på 13-14 år skriv i kommeterarerna om du är intresserad
VIlen stad bor du i?
Hur gamla är du?

"gamla"


   
SvaraCitera