Aviseringar
Rensa alla

Sex med lärare ;D


Ämnesstartare

Tjena allesammans, jag går första året på ett universitet, och har denna otroligt sexiga milf som lärare! I alla fall, hon ger mig as mycket kåta vibbar under lektionstid, nästan som att hon vill ha sex med en ung hingst i 20 års åldern. Jag hade lätt dragit in henne i ett rum och tryckt in hingstkuken i hennes slaskfitta =D!!

Så till problemet, hur ska man få igång själva sexet med en lärare? Det är ju trots allt en stor ålderskillnad, någon som har provat och har guldtips?

mvh/pelle [love]


   
Citera

[zzz]
Dold text: Troll


   
SvaraCitera

hingstkuken <3


   
SvaraCitera

Efter lektionen går man fram till henne

Du - "Hej, jag har ett problem som jag skulle vilja ha hjälp med"

Hon - "Vad gäller saken?"

Du - "Jo min kuk är alltid hård på dina lektioner"

Varpå du drar av dig byxorna och klipper till henne i käften med din dase, följt av att hon svimmar.

Sedan är det bara till att köra på. [smile]


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

Varpå du drar av dig byxorna och klipper till henne i käften med din dase, följt av att hon svimmar.

[love]


   
SvaraCitera

Unghingst:

hingstkuken i hennes slaskfitta

[cry]


   
SvaraCitera

Unghingst:

hingstkuken

Image


   
SvaraCitera

sötnos:

bild

[bigsmile]


   
SvaraCitera

sötnos:

Typ

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantiserar om att ha sex med sin lärare så kommer man troligen inte få göra det.


   
SvaraCitera

jag tror du bara hittar på men ifall det är sant så kör på


   
SvaraCitera

Dröm vidare pojk. Du får nog, max, lite smisk på stjärten för du sitter och dagdrömmer på lektionstid 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unghingst:

Så till problemet, hur ska man få igång själva sexet med en lärare? Det är ju trots allt en stor ålderskillnad, någon som har provat och har guldtips?

ja du jag har aldrig testat med en lärare men typ fråga henne på någo vänster på ett bra sått gå runt frågan tills hon fattar elr något


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om där är något mellan er, så vänta tills du inte har henne i någon kurs. Eller säg till henne nu, men vänta tills efter. Så du inte får problem om hon inte klarar det, känslomässigt.


   
SvaraCitera