Aviseringar
Rensa alla

"Sex" med någon som har flickvän


Ämnesstartare

Okej nu är det såhär... Jag är 16 år och i helgen var jag på en fest som en i min pararellklass hade. På festen hittade jag en snygg kille som jag började strula med. Vi smekte varandra på "dansgolvet" och sedan drog vi till toaletten. På toaletten smekte vi varandra ännu mer och tillslut pullade han mig och jag sög av honom. Han ville ligga men jag kände: "nej, jag kan faktiskt inte knulla inne på en toa". När vi var klara sa han. Fan ja har ju typ flickvän. Jag sa: Är du serriös?. Han svarade: Ja. 

Förutom det så visade det sig att jag + 2 till i min klass som är mina närmsta strulat med samma kille... Många vet om detta nu och det känns som att folk tror jag är en sån som ligger med folks flickvänner. Jag visste inte om detta alls + inte heller att mina kompisar strulat med honom för ens dagen efter. Jag är rädd att folk ska se mig som en slampa... Vad tycker ni?

(Fick dessutom höra att han på en fest veckan innan låg med en annan tjej trots att hans flickvän var på festen..)


   
Citera

Jag skulle säga att du är en slampa, men jag anser det inte som något negativt.


   
SvaraCitera

testa sex med singelmänniskor nästa gång


   
SvaraCitera

haha men asså e ni på riktigt?

är väl hans problem och hans som e en slampa elr e ni galna elr


   
SvaraCitera

Bara att kolla på memes så löser det sig 🙂

Nej men börja med att inte hålla på med folk i förhållanden och bara bry dig inte om vad de andra tycker.


   
SvaraCitera

vänta jag har missförstått. Jag tar tillbaka vad jag skrev. Du är inte slampa; han är slampa.


   
SvaraCitera
Cobrak

räkgylfar:
haha men asså e ni på riktigt?

är väl hans problem och hans som e en slampa elr e ni galna elr

detta ^

det är ju snubben som är i ett förhållande å inte berättade något som gjorde fel, inte ts

man ska inte behöva fråga ”är du i ett förhållande?” för å vara helt säker, det visar ju bara brist på tillit


   
SvaraCitera

Han är ju största slampan ever, det är han som springer omkring och strular runt och har sex med andra tjejer än sin flickvän. Du har inte gjort något fel, du är knappast någon slampa.


   
SvaraCitera
evene

Nä alltså det är ju inte ditt ansvar att se till att han inte är otrogen, känner jag rent spontant


   
SvaraCitera

räkgylfar: haha men asså e ni på riktigt?

Känns som att jag existerar i alla fall


   
SvaraCitera

Well, du visste ju faktiskt inte. Han borde ha tagit ansvar och berättat, så skulle säga att han är den som gjort fel i den här situationen. Om du vill undvika att det händer igen så kan du ju fråga om killen har en tjej, men du ska ju inte behöva göra det egentligen eftersom det faktiskt är hans ansvar.

Och förresten, om hans tjej inte vet om att han är otrogen mot henne så kanske du borde berätta det för henne.


   
SvaraCitera