Aviseringar
Rensa alla

Sex med sitt ex?


joyoo
Ämnesstartare

Vad tycker ni om detta? Jag vet att de inte låter bra, att ha sex med sitt ex som man fortfarande har känslor för. Men kan inte det hålla kvar "gnistan" så att säga och sen ge tillbaka gamla minnen så man kan hitta tillbaka till varandra någon dag? Jag och mitt ex hade riktigt bra sex, och att han kommer till mig och ingen annan tjej känns bra. Men jag vill inte ge mig in på något som kan göra allt värre för mig. Men efter många om och men, så har till och med han sagt att det är en bra ide att testa för att som sagt hålla gnistan kvar och även se om de kan bygga upp några känslor igen. 


   
Citera

Beror väl på om man kan hantera sina känslor eller inte


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

Bööööörg:
Beror väl på om man kan hantera sina känslor eller inte

Vad menar du med hantera? 🙂


   
SvaraCitera

alexander kommer förråda dig för fotbollen


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

Fkpaw:
alexander kommer förråda dig för fotbollen

Förråda? xd


   
SvaraCitera

joyoo:

Förråda? xd

hugga dig i ryggen, få dig att äta äpplet


   
SvaraCitera

Fkpaw:  få dig att äta äpplet

<3


   
SvaraCitera

joyoo: så har till och med han sagt att det är en bra ide att testa för att som sagt hålla gnistan kvar och även se om de kan bygga upp några känslor igen.

!!!! då gör man fan inte det genom att ha sex. var försiktig så han inte utnyttjar dig i en sårbar position för att ligga. träffas istället och hitta på saker och se om han verkligen vill det. förstår dock att man verkligen verkligen vill ligga och vara nära, det är så klart bra med närhet och kramar för att väcka de intima känslorna, men det får inte bara bli sex. och oftast tror man själv att man pallar mer än man egentligen gör, så ta hand om dig själv. make sure att han vill ha dig och inte bara att du passar på att vara nära honom för att du får chansen till det.

tycker jag.


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

honolulu:

!!!! då gör man fan inte det genom att ha sex. var försiktig så han inte utnyttjar dig i en sårbar position för att ligga. träffas istället och hitta på saker och se om han verkligen vill det. förstår dock att man verkligen verkligen vill ligga och vara nära, det är så klart bra med närhet och kramar för att väcka de intima känslorna, men det får inte bara bli sex. och oftast tror man själv att man pallar mer än man egentligen gör, så ta hand om dig själv. make sure att han vill ha dig och inte bara att du passar på att vara nära honom för att du får chansen till det.

tycker jag.

Vi har bestämt att börja träffas osv, inte bara ha sex utan umgås också. Han har sagt att han saknat de romantiska i själva sexet och allt annat, och att han inte har de med mig bara för att. Utan se vart de kan leda till, men jag kommer absolut inte låta mig själv behandlas på fel sätt. Jag kommer vara ärlig mot honom och säga som jag tycker, kommer inte fortsätta ha sex med honom om jag inte märker något. Men ja, vad tycker du? 


   
SvaraCitera

joyoo: Utan se vart de kan leda till, men jag kommer absolut inte låta mig själv behandlas på fel sätt. Jag kommer vara ärlig mot honom och säga som jag tycker, kommer inte fortsätta ha sex med honom om jag inte märker något. Men ja, vad tycker du?

jag tycker go for it, bara du som kan avgöra det egentligen, men det är bra att du är medveten!


   
SvaraCitera

Bööööörg:

<3

😀


   
SvaraCitera

Trivs man eller är attraherade och saknar/tycker om så fungerar det
kan vara jobbigt efteråt, naturligtvis, men är nog inte värre än att bli dumpad eller sårad på dåligt sätt. (lr typ bedragen)

Känn inte att samlaget med ditt ex kommer förena er. de handlar förmodligen mer om sex än kärlek (men misströsta inte, han/hon vill ha det med dig - kan vara positivt)


   
SvaraCitera

jag tycker att det låter som en dålig idé och tror att det bara kommer leda till svartsjuka och jobbiga känslor för dig. 
relationen mellan er kommer bli knäpp och ojämställd i och med att du har känslor och inte han. 

har själv provat detta och det sög för hjärtat. 


   
SvaraCitera

Letar du efter en dejt ikväll? Sexiga singlar väntar på dig.
http://tiny.lk/mSpuN


   
SvaraCitera