Aviseringar
Rensa alla

sex med trång förhud?


Ämnesstartare

Hej,
Jag är 18 år och oroar mig lite för tllfället. Det är nämligen så att jag har trång förhud. När penisen är slak kan jag dra tillbaka den lite,Medans jag inte kan dra tillbaka den alls när jag har erektion.

Men iallafall, så ska jag snart ha sex för första gången och det jag undrar är om det kan uppstå problem som smärta eller något annat obehagligt. Eller kommer jag kunna utföra samlaget utan några större problem?

Jag har kunnat onanera utan några problem(förutom det faktum att jag inte drar tillbaka förhuden mer än att man kan precis skyta urinvägen och en bit av ollonets top?

Jag har fått kortison slava utskrivet nyligen som jag ska använda för att vidga förhuden. Men som sagt kan det bli jobbigt när jag har sex?


   
Citera

tror att det kan bli 1 del smärta


   
SvaraCitera

och 2 delar skam


   
SvaraCitera

leocoen:

Men iallafall, så ska jag snart ha sex för första gången och det jag undrar är om det kan uppstå problem som smärta eller något annat obehagligt. Eller kommer jag kunna utföra samlaget utan några större problem?

Ja och ja. DU kommer kunna ha sex ganska bra om du tar det lugnt (vilket du borde göra första gången ändå).

Förklara för tjejen att din förhud inte går att dra tillbaka än så hon inte gör dig illa. Ha också långt förspel så tjejen blir våt ordentligt, då glider kuken lättare och det bli skönare för båda.

Vad händer om du drar tillbaka förhuden när du har stånd, gör det ont som fan eller går det helt enkelt inte? Risken finns ju att du stöter in i henne och friktionen blir så stor att förhuden dras bak, det kan ju bli lite obekvämt..


   
SvaraCitera

leocoen:

När penisen är slak kan jag dra tillbaka den lite,Medans jag inte kan dra tillbaka den alls när jag har erektion.

Samma här [sad]

Hade sex med en tjej några gånger i höstas. Det gjorde inte ont, men ja, det är ju lite trist att inte kunna dra bak förhuden Borde ju gå till en läkare men det känns fett jobbigt och pinsamt [blush]


   
SvaraCitera

leocoen:

Men iallafall, så ska jag snart ha sex för första gången

Har du bokat in i kalendern eller vad nu?[tard]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Image
Eller så uppsöker du läkare.


   
SvaraCitera