Aviseringar
Rensa alla

Sex med under 15 år


Pgiti
Ämnesstartare

Hej! Jag är tillsammans med en tjej som är 5 år yngre än mig! Jag är 17 och fyller 18 i december! Men hon är 12 och fyller 13 i oktober! Hon är väldigt mogen av sig själv och bland sin ålder! Det får mig och andra och tro att hon är 16 minst fast hon egentligen är 12 år. Vi älskar varandra jätte mycket trots det stora åldersgränsen! Hon har haft killar i mitt ålder förut så det är vanligt för henne och hennes föräldrar men för mig är det inte så jätte vanligt! När det kommer till sex så har jag aldrig vågat ha sex med henne så hon är yngre än mig och under 15 och jag är väldigt rädd att även fast hon gör det med sitt vilja så kanske senare ifall vi gör slut hon anmäler mig och då räknas det som att jag har våldtagit henne. Och detta kan förstöra hela mitt liv och framtid då jag även jobbar med barn och är barnvakt osv. Och ifall man gör slut vill jo den andra oftast typ förstöra allt för den ena och samma sak för den enda. Men min fråga är, kan hon göra så för att få mig och betala skadestånd och även förstöra mitt liv om jag ligger med henne med hennes 100% tillstånd fast hon senare polisanmäler mig? Kan detta ske eller är det omöjligt att hon kan anmäla mig om hon gör det med hennes egen vilja?! Något typs som någon har för mig? Jag har alltid tagit hänsyn till säkerheten osv så alltid använt kondom under samlaget såklart och även om jag ligger med henne kommer jag göra det så det är jag medveten om.


   
Citera

hon måste ju ha någon form av bevis på att det har hänt


   
SvaraCitera
Pgiti
Ämnesstartare

Jaha :/ är inte det så att oftast den som är under 15 vinner på sånna saker? typ att bara deras ord räcker eller så?:/ 


   
SvaraCitera

Det är alltså en jättedålig idé att ha sex med 12åringar, hur bra de än är på att låtsas vara äldre.
Även om hon är med på det räknas det som våldtäkt mot barn så länge hon är under 15 år. Och det är alltså inget man kommer undan med böter med. Minimistraffet ligger på 2 års fängelse.


   
SvaraCitera

Det räknas som våldtäkt även om hon är med på att ha sex med dig. Finns inga men. Byxmyndig blir man när man är 15 år.

Allvarligt, varför vill du ha sex med en 12-åring?

Om du verkligen älskar henne som du påstår kan du väl vänta 3 år med att ha sex med henne eller går lusten före?

Tycker inte du är schysst mot henne. Du är äldre så du borde veta bättre.


   
SvaraCitera

återgå till förhållandet när hon fyllt 18 så blir de mer jämnt o ses inte som riktigt lika konstigt. du är ihop med ett barn.


   
SvaraCitera

Jag fyller 15 om en månad åker till thailand med familen om 1 vecka är det olagligt om man träffar ladyboys? Är oskuld enda ja tänker på att smita ut och knulla för min kuk blir mer mogen nästan varje dag för nåra månader sen kom typ bara en droppe sperma nu sprutar det flera sprit rätt ut fantiserar att spruta efter att t.ex när en ladyboy rider kollar porr när ladyboy rider varje kväll längtar till thailand ^^


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

När i oktober??


   
SvaraCitera

Kör bara. Utan kondom. Ingen minns en fegis. Bli en raw-hero


   
SvaraCitera

Tycker TS pratar som om det är bara han som besttämmer om de ska knulla hmm. Vad säger hon själv om knulling?
12år är väldigt och för ungt . När du är 17 o hela 5år äldre är det risk att du åker ditt speciellt om du fyllt 18.
Om nu ni ändå vill leka o göra det skönt för varandra så kan man göra mycke härligt sex utan att faktiskt knulla..


   
SvaraCitera

Känd lite pedo att va ihop med en 12 åring när man är 17 visst jag ska inte säga något för min stora syster är 16 och är tsm med en 22 åring men det är skillnad båda är ju ungdomar


   
SvaraCitera

Hon är bara 12 och haft sex med fler stycken redan? Det är helt galet. 


   
SvaraCitera

Det är inte olagligt att ha sex med någon som är under 15 så länge båda är med på det. Så jävla många idioter som har missförstått den lagen


   
SvaraCitera