Aviseringar
Rensa alla

Sex med yngre killar


fist me mami 


   
SvaraCitera
Cipod
Ämnesstartare

Jagvillboienhatt:

Du är möjligen vuxen och erfaren om man jämför med en 16-åring, men det var kanske det du menade också å andra sidan. I generella termer så är du både långt i från erfaren och vuxen. 

och var ifrån har du fått information om min erfarenhet att du känner att du kan bestämma detta?
Det är individuellt och om jag ser mig själv som erfaren och vuxen så får du lita på att jag är det. Du känner inte mig som kan bedöma annat. Det finns kvinnor på 23 som har gjort nada i sitt liv sen vinns det kvinnor på 23 som har upplevt mer än vissa har gjort på 40 år. Det beror på vad man har haft för liv, vad man är för person och val man gör.
Jag kan lätt säga att jag har träffat 50 åringar som jag vet mycket bättre än när det kommer till det mesta. 


   
SvaraCitera

Cipod: Det är individuellt och om jag ser mig själv som erfaren och vuxen så får du lita på att jag är det.

Lite som en fjortonåring? Dunning-Kruger-effekten kanske.

Måhända att en yngre kille hade passat dig ändå.

Blink


   
SvaraCitera

Cipod: Det är individuellt och om jag ser mig själv som erfaren och vuxen så får du lita på att jag är det. Du känner inte mig som kan bedöma annat.

Du borde känna dig själv tillräckligt väl för att inse att du inte alls är erfaren eller vuxen, så som du anser dig vara. 

Cipod: Det finns kvinnor på 23 som har gjort nada i sitt liv sen vinns det kvinnor på 23 som har upplevt mer än vissa har gjort på 40 år. Det beror på vad man har haft för liv, vad man är för person och val man gör.
Jag kan lätt säga att jag har träffat 50 åringar som jag vet mycket bättre än när det kommer till det mesta.

Nu blandar du ju dock ihop att ha haft olika upplevelser med att ha haft fler upplevelser. Även om du har varit ute och backpackat i 2 av dina 23 liv, så har någon som är 40 och levt hela sitt liv i Sverige mer livserfarenhet än vad du har. Ni har olika erfarenheter, men hon har sett/analyserat/tänkt mer än vad du har. 

Cipod: Jag kan lätt säga att jag har träffat 50 åringar som jag vet mycket bättre än när det kommer till det mesta.

Vad vill du säga med det? En 20-årig snickare vet också mer om snickeri än vad någon som är 65 och aldrig har hållt i en hammare gör. Det gör inte att ynglingens intellekt väger tyngre på något sätt. 


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

Kör på.

Se bara till att samtycke finns. Även killar kan känna sig pressade till sex och speciellt om det är en betydligt äldre tjej (med mer erfarenhet, pondus osv) så kan det vara svårt att säga nej trots att en inte vill.


   
SvaraCitera

S3ON: fist me mami

Ha ha MILF-hunter S3ON. Mycket glad


   
SvaraCitera

Ta mig är 24 men ser ut som 18! haha Mycket glad 


   
SvaraCitera