Aviseringar
Rensa alla

Sex när man har mens


Och det handlade aldrig om huruvida man tyckte att mensblod var najs eller ej, utan att person antydde att man kanske bör undvika sex fullständigt under mens för fräschhetens skull, vilket inte makear sense någonstans. 


   
SvaraCitera

riktigt mysigt 


   
SvaraCitera

rotorblad:

Eh nej. 
Du bytte ut spya mot sperma? Det är förstås ok om du tycker att de är likvärdiga men det vill inte jag vara den att antyda.
Samt återigen, det är mer naturligt att ha mens än att blöda näsblod och spy. Det kan eventuellt vara bra att veta.

snor då? :s Hur rankar du naturligheten? Hur ofta det förekommer?

rotorblad:
Och det handlade aldrig om huruvida man tyckte att mensblod var najs eller ej, utan att person antydde att man kanske bör undvika sex fullständigt under mens för fräschhetens skull, vilket inte makear sense någonstans. 

håller med


   
SvaraCitera

Punda:

snor då? :s Hur rankar du naturligheten? Hur ofta det förekommer?

Men alltså.
Skojar du eller förstår du på riktigt inte skillnaden?

Snor/spya/näsblod=tecken på att något inte står rätt till/sjukdom.
Mens=tecken på att kroppen fungerar som den ska.

Ytterst märkligt att jämföra mens med sjukdomssymptom :S


   
SvaraCitera

rotorblad:

Men alltså.
Skojar du eller förstår du på riktigt inte skillnaden?

Snor/spya/näsblod=tecken på att något inte står rätt till/sjukdom.
Mens=tecken på att kroppen fungerar som den ska.

Ytterst märkligt att jämföra mens med sjukdomssymptom :S

har snor i näsan just nu. vad lider jag av? har också orimligt mkt vax i öronen. Är det ok att tycka öronvax är äckligt eller är det för naturligt? :s


   
SvaraCitera

Punda:

har snor i näsan just nu. vad lider jag av? har också orimligt mkt vax i öronen. Är det ok att tycka öronvax är äckligt eller är det för naturligt? :s

Jag har aldrig bett någon att tycka något alls. Du får tycka och säga precis vad du vill. Det råkar vara en av grundlagarna.


   
SvaraCitera

rotorblad:

Jag har aldrig bett någon att tycka något alls. Du får tycka och säga precis vad du vill. Det råkar vara en av grundlagarna.

du kom med ett påstående om att det rimligtvis inte var någon skillnad på mensblod och slidsekret eftersom bägge är "naturliga". Tycker man ena är ok bör också tycka de andra är ok. jag håller ej med.


   
SvaraCitera

Haha, den här diskussionen alltså... Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Emma97
Ämnesstartare

känner att vi tappade själva frågan här va...? SkeptiskGlad


   
SvaraCitera

Låg med en tjej i min klass när hon hade mens ,var väl inte så där jättefrächt men det det går jättebra


   
SvaraCitera

Man ska bumpa trådar oså.


   
SvaraCitera

Emma97:
Hej! 
om man vill ha sex när man har mens, kommer det blod då om man tar ut tampongen direkt innan man har sex? Tänkte att man har sugit upp det mesta lixom…

om du är våt kommer den "vätskan" att vara en aning färgad. du kan sluta att blöda till största del eller så blir det lika mycket blod som vanligt. Jag har varit med om bådadera. en handduk är ett tips.


   
SvaraCitera
Berit

ceka92:

 en handduk är ett tips.

och dusch efteråt 😉


   
SvaraCitera
apple

Blod stoppa in om något kommer inne i hål, beror på hur mycket svider.


   
SvaraCitera

Bästa tiden för killar att ha kondom Cool.


   
SvaraCitera