Aviseringar
Rensa alla

Sex, porr och pojkvän


ge bilder till han! [y] funkar för mig iaf!...


   
SvaraCitera

hm... jag sa att jag inte ville att han skulle göra det, typ för jag blev avundsjuk på nåt sätt.. och att de var viktigt för mig att han inte gjorde de för jag mådde dåligt av det. prata med hionom?


   
SvaraCitera

Lottiie:

Jag vill hellre att han tittar på mig och inte på andra.

Men kom igen. Att kolla på porr är ju bara fantasier och innebär inte att han vill att du ska se ut som tjejerna i porren. Fantasier har han garanterat iaf och jag kan nog nästan lova att det inte alltid är om dig. Men det betyder ju inte att han inte älskar dig. Det är bara fantasier.


   
SvaraCitera

"Hjälp, min kille har fantasi, vad ska jag göra!!!!!!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Hando

Gör videos enbart till honom så runkar han troligtvis till dem [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han hatar dig. Gör slut direkt. Om en kille så mycket som ens tänker på att ta på sin egen penis så kan han inte leva i ett förhållande.

Jag lovar, det är sant.


   
SvaraCitera

flytta ihop med honom. seriöst, jag hinner knappt ens dregla över påklädda fjortonåringar längre, har fullt upp med att diskutera inredning och matschema. när dagens sysslor är avklarade så är det bara sömn som är ett alternativ, och min livslust är helt raserad [sad]

eller ja, hon vet inte vad jag gör när hon sover [cute]


   
SvaraCitera

mörknäs:

flytta ihop med honom. seriöst, jag hinner knappt ens dregla över påklädda fjortonåringar längre, har fullt upp med att diskutera inredning och matschema. när dagens sysslor är avklarade så är det bara sömn som är ett alternativ, och min livslust är helt raserad
eller ja, hon vet inte vad jag gör när hon sover

Image


   
SvaraCitera

mediakatt:

sover

du ser ut som påklädd/avklädd fjortonåring, så det är inte som om det gör någon skillnad i praktiken [no-no]


   
SvaraCitera

Känns som att det redan finns en eller två precis likadana trådar som denna.


   
SvaraCitera

Buhu, vad synd om dig då.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Din pojkvän har med största sannolikhet inget intresse av att vara med någon av de här tjejerna, utan snarare är det så att han har en större sexdrift än vad du har och behöver "inspiration" när hans egen fantasi inte räcker till.

Många jag talat med säger tvärtom att de var attraherad av andra under sitt förhållande, men att de aldrig skulle erkänna det.

Just förhållanden är ju lite känsliga i och med att man inte kan säga allt man tänker och känner förutsatt att man nu inte har en tolerant partner som själv är öppen med detta.

Och även om den man är tillsammans med någon gång skulle fantisera om att ha sex med någon annan tycker inte jag att det är någon big deal. Tvärtom tycker jag att man ska utgå från det, jag tror allting blir mycket lättare då. Man känner andra genom sig själv [smile]

Vad gäller tankar kan man ju heller inte "prata bort" dem så jag förstår inte var man vill komma när man frågar "tänker du på någon annan när du runkar?".


   
SvaraCitera

Spela in porr åt honom.


   
SvaraCitera

Det är dig det är fel på, inte honom.


   
SvaraCitera