Aviseringar
Rensa alla

Sex problem.


Ämnesstartare

In Sovjet Russia:

jag skulle aldrig göra det igen oavsett för vem, och jag skulle bli skitförbannad om min älskade föreslog det, för, vem fan bryr sig så mycket om sex att den vill att sin tjej/kille ska gå igenom något sånt?

Jag verkar uppenbarligen vara den enda som faktiskt tycker att sex är något man SKA kunna dela med sin kärlek.

Tycker inte alls att du hoppar på mig, men eftersom jag själv aldrig haft panikångest, kan jag inte heller riktigt förstå det, & det kan varken hon eller jag göra något åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ser bara ett problem. [cute]

& det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

hon kanske e hetero 😛

Haha, skulle inte tro det, nej :b då hade hon sagt ifrån kan jag lova dig :b


   
SvaraCitera

Prinsessanmalin:

Hon klarar ingenting som har med att vara "intim" att göra. Hon upplever det jobbigt när jag smeker henne iprincip. Jag ser hur "skräcken" smyger fram i hennes ögon så fort jag bara smeker henne...

Nu har jag aldrig lidit av panikångest på det sättet men en tanke som slår mig är att kanske är det inte dina smekningar i sig som gör henne rädd utan snarare rädslan att de ska leda till sex.

Under min period av rädsla för sex kom jag och min partner överens om att vi inte skulle ha sex under en period bara för att jag skulle kunna slappna av vid fysisk beröring istället för att konstant tänka undra om det kommer funka att ha sex den här gången.

För även fast min partner inte nån gång pressa mig till att ha sex så hade jag satt en väldigt stor press på mig själv för jag ville så gärna att de skulle funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moose:

att kanske är det inte dina smekningar i sig som gör henne rädd utan snarare rädslan att de ska leda till sex.

Men grejen är ju den att jag har sagt till henne att hon får ta steget till sex, när än hon känner sig redo, and thats it. Jag vill absolut inte pressa henne, men nu har vi ju varit utan sex i snart 9 månader, så vi har redan haft ett bra uppehåll från sex, haha :b


   
SvaraCitera

Prinsessanmalin:

Men grejen är ju den att jag har sagt till henne att hon får ta steget till sex, när än hon känner sig redo, and thats it.

Prata inte om sex överhuvudtaget?


   
SvaraCitera

Prinsessanmalin:

Men grejen är ju den att jag har sagt till henne att hon får ta steget till sex, när än hon känner sig redo, and thats it. Jag vill absolut inte pressa henne, men nu har vi ju varit utan sex i snart 9 månader, så vi har redan haft ett bra uppehåll från sex, haha :b

Du tar inte första steget till någon form av beröring? För jag det jag tänkte var om du rör henne utan någon tanke på att de kanske ska bli sex av det här i slutändan så sitter hon och pressar sig själv till att den här gången så kanske vi kan ha sex och då kommer skräcken.

För övrigt förstår verkligen att du tycker det är jobbigt och att det är ett stort problem för er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Prata inte om sex överhuvudtaget?

|

Har lagt av med det ja :b


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moose:

Du tar inte första steget till någon form av beröring?

Alltså det är ju sinnesjukt svårt att låta bli att ta på sin egen flickvän :s Och om jag tar på henne betyder ju inte alltid det att jag vill ha sex...

Det är väldigt jobbigt ja :'(


   
SvaraCitera

Jag förstår precis hur hon känner sig, lider själv av panikångest och det fanns en tid i mitt förhållande där jag inte kunde ha sex ellr känna beröring från min pojvän utn att bli rädd och må dåligt.
jag märkte på honom att han tyckte att det var jobbigt men jag kunde ju liksom inte göra nånting åt det.
Sakta men säkert gick det bättre och bättre men vi har inte alls lika mycket sex nu som förr i vårt förhållande. Det blev liksom som att vi vande oss av med sexet.
Vårat förhållande suger typ. Men om du ger henne tid så kanske det kan bli bättre! Om hon inte vill byta medicin osv får du helt enkelt vänta, om du verkligen vill vara med henne. [smile]


   
SvaraCitera

hade förväntat mig 6 problem, såg bara 1

förövrigt verkar du ej göra saker och ting lättare för henne.
antar att du aldrig någonsin haft panikångest.
ge henne tid eller lämna henne är mitt tips


   
SvaraCitera
Lounge

stör mig asmkt på denna rubrik 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jenkannn:

Det blev liksom som att vi vande oss av med sexet.

Det kommer jag aldrig att kunna göra, är alldeles för sexuell för det. Fortsätter det vet jag inte om jag pallar faktiskt. :c Det räcker inte alltid med att älska någon, tyvärr. 🙁 Och om ditt förhållande suger, varför är ni tillsammans? 😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

stör mig asmkt på denna rubrik 😛

Haha, vad menar du?


   
SvaraCitera
Lounge

Prinsessanmalin:

Haha, vad menar du?

TYP SoM ATT DU UPPAR DEN NU

SLUYTA UPP MED D VA

DU HAR INTE SEX STYCKEN PROBLEM DU HAR SEXPROBLEM!!!


   
SvaraCitera