Aviseringar
Rensa alla

SEX = sexualitet


Ämnesstartare

Jag fattar inte riktigt varför homo/bisexualitet ligger i sexforumet. Är det mer SEX än hetero? vad man ar för sexualitet behöver inte ha med sex att göra. kan ha med kärlek att göra.


   
Citera
Ämnesstartare

Sluta böga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka


   
SvaraCitera

Ta lite jävla breakcore och sluta tjöta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla vet att bögar bara bryr sig om att ligga med småpojkar, dricka rosévin och klä sig i provocerande fula kläder. vilket innebär att vi lika gärna kan ha en spikad homosexualitetstråd i forumen för skönhet, mode och utseende, sex, och drogdebatt. då skulle um spara en massa plats i forumen! [party]

vet inte riktigt vad flator bryr sig om, men det är väl mest att vara arg på män eller nåt sånt, så kanske i politikforumet.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Jag fattar inte riktigt varför homo/bisexualitet ligger i sexforumet. Är det mer SEX än hetero? vad man ar för sexualitet behöver inte ha med sex att göra. kan ha med kärlek att göra.

låter som nått en bög skulle säga! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta trolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Jag fattar inte riktigt varför homo/bisexualitet ligger i sexforumet. Är det mer SEX än hetero? vad man ar för sexualitet behöver inte ha med sex att göra. kan ha med kärlek att göra.

Öh va?

Undrar du varför HB-forumet ligger under "Forum Sex" så är väl svaret att ordet "Sex" i "Forum Sex" även är tänkt att innebära sexualitet. Även underforum som "könssjukdomar" och "preventivmedel och abort" kan ju definitivt ta upp ämnen som inte är direkt sexrelaterade.

Att vi inte har ett heteroforum är för att heterofrågan inte så ofta diskuteras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

låter som nått en bög skulle säga!

tänk om jag är d? tänk om jag är bög/lebb/bi? d vet du inte killen[cool]

Stringburka:

"Sex"

tkr det r opassande att ha ett forum som heter sex då. kan heta nåt annat

Albatross:

Sluta trolla.

anmäler dig. hoppas nån moderator ser det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

d vet du inte killen

käften kvinna! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

tkr det r opassande att ha ett forum som heter sex då. kan heta nåt annat

Varför? De flesta förstår vad det handlar om, och det ska inte vara för långt. "Forum Plus", "Forum X", "Forum Sexualitet och annat som kan vara eller inte vara relaterat till ovanstående ämne" du ser ett litet problem här va? [y]


   
SvaraCitera

mörknäs:

alla vet att bögar bara bryr sig om att ligga med småpojkar, dricka rosévin och klä sig i provocerande fula kläder.

Vad har du mot homosexuela?! Om dom är kär i någon av samma kön måste dom bli mobbade? Jag blir så jävla arg när jag läser sånt![mad] Jag blev presis registrerad här och det jag läser är inte ett så bra första intryck[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^

hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

97Jonte:

Vad har du mot homosexuela?! Om dom är kär i någon av samma kön måste dom bli mobbade? Jag blir så jävla arg när jag läser sånt![mad] Jag blev presis registrerad här och det jag läser är inte ett så bra första intryck[tired]

Gratistips:

Tips ett: Avregga.
Tips två: Ta inte allt så förbannat seriöst.


   
SvaraCitera
Gifted

Zittam:

Ta lite jävla breakcore och sluta tjöta!

Oh, mister Joker! Najs!


   
SvaraCitera