Aviseringar
Rensa alla

sex utan mens ?


Ämnesstartare

Min pojkvän vill ha sex med mig, o det vill jag väl med men jag har inte fått mens än... Går de ändå[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sex utan blod är inget bra sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går om du är mogen för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan väl vara skadligt om man gör det för tidigt om jag inte missminner mig?
Är ju inte helt klart allting... Varken fysiskt eller mentalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag väntar också på att jag skall få mens innan jag har sex, är 47 nu och den har ännu inte kommit. Min snopp börjar bli frustrerad[sad]


   
SvaraCitera

Om du är osäker, gör det ej. Din pojkvän förstår om han är värd något, annars bör du dumpa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Jag väntar också på att jag skall få mens innan jag har sex, är 47 nu och den har ännu inte kommit. Min snopp börjar bli frustrerad

AHHAHAHHAHHAAHHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera

Det går 😛 men mensen brukar dyka upp ganska tidigt i puberteten så det är ju det där med mognad... men det avgör du bäst själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Jag väntar också på att jag skall få mens innan jag har sex, är 47 nu och den har ännu inte kommit. Min snopp börjar bli frustrerad[sad]

Jag väntar också, fast jag väntar på att min flickvän ska få mens..
Börjar bli frustrerande att bara trycka henne i tvåan, alla mina jobbarpolare snackar alltid om hur skönt det är att få ha sex med 11-åringar.
Hoppas hon växer upp snart (inte för mycket dock, vill ju inte va ihop med en tjej med hår på underlivet LOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe[crazy][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går absolut INTE! lyssna inte på vad de andra säger, de vet inte vad de pratar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öhh nej. Klart det inte gör, det är blodet som gör att man får orgasm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Öhh nej. Klart det inte gör, det är blodet som gör att man får orgasm.

Japp, och det är penis, som knipsas av i slidan, som sedan blir till ett litet barn.
Så, nu har vi lärt oss något på lilla internet, se där 🙂
Now tell your friends!


   
SvaraCitera

joohannahh:

Går de ändå[crazy]

Det kan ju hända att du bara är sen, men du låter rätt ung, så vänta ett tag till du


   
SvaraCitera