Aviseringar
Rensa alla

Sex utan upphetsning


Ämnesstartare

NEMI:

Blir ledsen av människor... Det kan seriöst inte finnas ett resonemang som ser ut som - "alltså vi hade ju kunnat haft rätt skönt sex, men vi har bråttom så det är bättre om det är obekvämt och gör ont och dessutom är det bara pentetration som är viktigt" ... retarderat.

ja usch 🙁 förhoppningsvis är det något som förekommer mer bland yngre/sexuellt oerfarna och inget man sätter i system för att man inte orkar vänta på att fittbäraren ska bli riktigt upphetsad.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

isola:

ja usch 🙁 förhoppningsvis är det något som förekommer mer bland yngre/sexuellt oerfarna och inget man sätter i system för att man inte orkar vänta på att fittbäraren ska bli riktigt upphetsad.

Det vore kanske den enda förmildrande omständigheten
men va fan liksom Ledsen


   
SvaraCitera

S3ON:
glidmedel???

Undra hur många procent av Sveriges befolkning det är som använder glidmedel, dock finns det lite glidmedel på kondomer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aziiima:

Undra hur många procent av Sveriges befolkning det är som använder glidmedel, dock finns det lite glidmedel på kondomer. 

verkligen inte tillräckligt för att förhindra de skavsår som uppstår vid friktion :s  


   
SvaraCitera

Är alltid kåt, och har inga problem med det, nej 


   
SvaraCitera

"ibland" är en extrem överdrift, men har väl hänt typ ngn gång 


   
SvaraCitera

lol såg nu jag läste jättefel på frågan. aja så går d med 1 överarbetad hjärna. kan ju trösta dig med att jag väntade med röstningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea: Är alltid kåt, och har inga problem med det, nej

Man kan vara kåt utan att vara tillräckligt våt för penetrering.


   
SvaraCitera

isola:

Man kan vara kåt utan att vara tillräckligt våt för penetrering.

Det har jag full förståelse för. Har dock bara personligen lätt för att bli våt.. sooo yeah 


   
SvaraCitera
höna

isola: Ja

jag har inte sex ofta men när jag var yngre och hade det mer så hände det ofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

jag har inte sex ofta men när jag var yngre och hade det mer så hände det ofta

bra att du slutat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner att det är lite av en typisk tjejgrej. Man vill inte förstöra stämningen genom att säga att man behöver mer förspel/inte vill ha penetrerande sex just då/annat, vill vara till lags etc. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svarade nej pga har det inte ofta men det har hänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ingen som använder glidmedel här?? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
är det ingen som använder glidmedel här?? :s

Glidmedel är ett bra komplement men det ska ju inte användas för att man inte orkar vänta på att kroppen ska bli redo pga det känns väldigt skevt.


   
SvaraCitera